Jump to content

TV-nostalgi


Jacker
 Share

Recommended Posts

Bump. :confused:

"Men OLD"-tråden var väl egentligen inte meningen att vara någon nostalgitråd, utan mest en tråd för gamla virala internetvideos. Det var iaf så jag förstog det. Så:

Wow, det var alltid magiskt när introt till Björnes gick igång.

Har ni sett? Kanal ett!

Pwn.

Haha den hade jag glömt! Ganska värdelös egentligen. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lyssnade igenom en gammal skiva igår när plötligt Hjalle och Heavy dök upp med gamla klassiker från På Rymmen, det är ett program jag saknar :confused: .

Haha, jag kollade igenom samma program på YT för några månader sedan och wow vad jag saknar På Rymmen. Det var ren och skär underhållning och det var alltid kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På rymmen var grymt. Det här liknande programmet de hade för ett par år sedan (med ett X i titlen) floppade väl ganska rejält. Vad hette det? Och... det var väl några personer som blev lite småkända som Hjalle och Heavy där också? Rajraj någonting... Eller så var det det dom sjöng när dom lyckades med någonting / vann.

Åh vad jag skulle ge för att få återuppleva min barndom. Så jäkla mycket bra på tv bland annat. Går ju inte att programmen bara börjar igen heller, då det skulle sabba minnena man har. :o

Edit: Ah! Så jävla underbart. Kommer ihåg det här... Så supersmarta och underbara de är, Hjalle och Heavy... Relativt tidigt i videon:

Åker till Martin Timell! Hahaha

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På rymmen var grymt. Det här liknande programmet de hade för ett par år sedan (med ett X i titlen) floppade väl ganska rejält. Vad hette det? Och... det var väl några personer som blev lite småkända som Hjalle och Heavy där också? Rajraj någonting... Eller så var det det dom sjöng när dom lyckades med någonting / vann.

Chippen och Rajraj! :rolleyes::lol::):D :D De vann På rymmens efterföljare, "Position X". Har (förvånansvärt) ofta funderat på vad som egentligen hände med dem.

"Skinn-Ola, du är ju för fan blind!"

Annars så blev ju Tobbe Blom känd genom På rymmen. :yes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad heter tvprogrammet som för några år sedan gick på fredagar på fredag eller lördagkvällar. Det var något kontor i studion, och så var det lite klipp och lite utmaningar i studion och grejjer. Har för mig att Robert Gustavsson var med på något hörn. Och så var det någon ganska känd tv-profil som var programledare. Jag kommer ihåg någon utmaning där någon snubbe skulle klä på sig så snabbt som möjligt.

Mycket möjligt att det är en konstig request som innehåller för lite info för att någon ska kunna komma på vad jag menar. Men anywho. Värt ett försök. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad heter tvprogrammet som för några år sedan gick på fredagar på fredag eller lördagkvällar. Det var något kontor i studion, och så var det lite klipp och lite utmaningar i studion och grejjer. Har för mig att Robert Gustavsson var med på något hörn. Och så var det någon ganska känd tv-profil som var programledare. Jag kommer ihåg någon utmaning där någon snubbe skulle klä på sig så snabbt som möjligt.

Mycket möjligt att det är en konstig request som innehåller för lite info för att någon ska kunna komma på vad jag menar. Men anywho. Värt ett försök. :)

Kan det vara Ingetning är omöjligt som leddes av Gunde Svan? Det enda som spontant dyker upp :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...