Jump to content

Bästa musikvideo


Carlis
 Share

Recommended Posts

Inte vara sådär. Det du lade ut för P-C var väldigt genomgående och skvatt vansinnigt, men jag har en undran; varför sitter det ett gethuvud på en pinne i videon?

Edit: kicken; det får han väl räkna med, det är ju trots allt ett diskussionsforum vi befinner oss på.

Getter är Satans djur så att säga, men i gaahls fall säger han att det är fåren som följer guds vilja, och getterna som har den egna viljan och blir bestraffad för dem har sin egna vilja, alltså sitter deras huvven på pinnar i videon, det där han sade förstog jag inte riktigt själv men, sen så har jag aldrig sagt att Gaahl är en bra människa, han är bra sångare, har grym image, spelar i ett bra band, men han är sjuk i huvudet.

edit: Kan tillägga att dem alltid har en massa gethuvuden på scenen, dem flesta black metal banden har det, endel slänger till och med ut dem till publiken

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här kommer några både bra och roliga videos:

Girls girls girls (blev flaggad av någon idiot) (Varning för heta sexbomber och wannabe bad boys)

Hell on high heels (Tecknad lösporr?)

Och så har vi ju alla tiders "lolligaste" video: The Bloodhound Gang- The bad touch

Nej, jag hade fel, den här videon är 100 gånger "lolligare": Beastie Boys- Body movin'

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...