Jump to content

Bästa musikvideo


Carlis
 Share

Recommended Posts

Såg nån video med AC/DC - Highway to hell för många år sen, dom typ åkte trikes på en motorväg, har dock inte lyckats hitta den, andra bra är däremot...

Turbonegro - High on the crime Såg den här videon i Rundgång första gången lite humor är den iallafall ^^

Accept - Balls to the walls Minns när jag såg den här videon första gången, jag skrattade som fan för att Udo är så ful, dock så är Accept ett band med mycket attityd, så alla deras videor är grymma

orkar inte leta upp mer nu...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gorgoroth - Carving a Gaint

TRYCK HÄR FÖR ATT SE DEN

Det är en bra låt, man ser ondskan hoss Gaahl, tycker videon ger honom och gorgoroth ger den onda-vibben så att säga, Gaahl klassas förövrigt som Norges ondaste man, då han är jävligt sjuk i huvvet och väldigt creepy.

Fan, jag som just skulle gå och lägga mig :( :(

Norges ondaste man? Utveckla! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gorgoroth - Carving a Gaint

TRYCK HÄR FÖR ATT SE DEN

Det är en bra låt, man ser ondskan hoss Gaahl, tycker videon ger honom och gorgoroth ger den onda-vibben så att säga, Gaahl klassas förövrigt som Norges ondaste man, då han är jävligt sjuk i huvvet och väldigt creepy.

Getter, blod, gummispikar och brinnande kors. Idiotfaunan är komplett.

Gaahl = emo-Jesus.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, jag som just skulle gå och lägga mig :( :(

Norges ondaste man? Utveckla! ^_^

Ja han är som sagt ond, sjuk, han lever helt ensamt ute i skogen eller ja, åt sidan vid allt, mycket skog o berg och marken har ägds av hans familj i generationer, han tar inte kontakt med folk mer än nödvändigt direkt, han har inte ens en telefon, under ett black metal repotage så stirrar han utan att blinka in i kameran som nåt psycho, trodde videon hängdt sig fast då såg jag att ljuset i bakruden rörde sig. Till saken nu, han har tagit fast en man som hade jävlats på honom, band fast honom (vet inte exakt var) men då blev han toreterad i flera timmar, skuren, slagen osv. och samlade hans blod i en kopp o hotade med att han skulle få dricka upp det, han klämde jävligt hårt på hans bollar, nästan mosa dem också, människan fick men för livet och gaahl fick fängelse, och fick betala en hel del skadestånd, kommer inte ihåg exakt hur länge eller hur mycket pengar men det var en hel del. Sen har han varit i fängelse tidigare och fått betala yttligare böter för misshandel. Reportrarna var nästan livrädda när dem skulle spendera en vecka typ med honom, för att intervjua och följa med på olika ställen. Reportern behövde skjuss ifrån hans ställe, han ringde runt men alla som han ringde till gav botrförklarelser hela tiden, varenda människa där är livrädd för honom. Sen har ju norge vart med om en hel del ang "Satanisterna" där och Black Metal, Kyrkbrännder och mord o grejjer som inte har med Gaahl att göra men men.

@Pico: Skitkul, tycker du inte om stilen så kan du bara vara tyst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja han är som sagt ond, sjuk, han lever helt ensamt ute i skogen eller ja, åt sidan vid allt, mycket skog o berg och marken har ägds av hans familj i generationer, han tar inte kontakt med folk mer än nödvändigt direkt, han har inte ens en telefon, under ett black metal repotage så stirrar han utan att blinka in i kameran som nåt psycho, trodde videon hängdt sig fast då såg jag att ljuset i bakruden rörde sig. Till saken nu, han har tagit fast en man som hade jävlats på honom, band fast honom (vet inte exakt var) men då blev han toreterad i flera timmar, skuren, slagen osv. och samlade hans blod i en kopp o hotade med att han skulle få dricka upp det, han klämde jävligt hårt på hans bollar, nästan mosa dem också, människan fick men för livet och gaahl fick fängelse, och fick betala en hel del skadestånd, kommer inte ihåg exakt hur länge eller hur mycket pengar men det var en hel del. Sen har han varit i fängelse tidigare och fått betala yttligare böter för misshandel. Reportrarna var nästan livrädda när dem skulle spendera en vecka typ med honom, för att intervjua och följa med på olika ställen. Reportern behövde skjuss ifrån hans ställe, han ringde runt men alla som han ringde till gav botrförklarelser hela tiden, varenda människa där är livrädd för honom. Sen har ju norge vart med om en hel del ang "Satanisterna" där och Black Metal, Kyrkbrännder och mord o grejjer som inte har med Gaahl att göra men men.

@Pico: Skitkul, tycker du inte om stilen så kan du bara vara tyst.

Och nu börjas det igen....

Det jag vill säga är att massa människor kommer skriva replys om hur onormalt stabil killen är och börja "attackera" dig igen.

Roligt.....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Pico: Skitkul, tycker du inte om stilen så kan du bara vara tyst.

Inte vara sådär. Det du lade ut för P-C var väldigt genomgående och skvatt vansinnigt, men jag har en undran; varför sitter det ett gethuvud på en pinne i videon?

Edit: kicken; det får han väl räkna med, det är ju trots allt ett diskussionsforum vi befinner oss på.

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...