Jump to content

Personer du inte skulle vilja möta i en mörk gränd.


RussianVodka
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 105
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Valfri docka från Skrotnisse.

Burr. :)

Ture Björkman eller Bertil i så fall. Fan vad rädd man blev som liten när Ture gick och störde Bertil på natten. För att inte tala om drömmen Bertil hade.

Varför skulle gubben bo i ensam i en fyr som låg helt öde? Vem vill vara eremit?

http://www.youtube.com/watch?v=2JDCB4twobk :)

Redigerad av Maxz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Valfri docka från Skrotnisse.

Burr. :)

Vi har faktiskt en här ute i Blacka som ser ut som om han kom från skrotnissefilmerna. Assar heter han och han åker omkring på sin flakmoped dagarna i ända, första gången jag såg honom höll jag på att cykla av vägen, så förskräckt blev jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En stor spegel, är av någon orsak jävligt rädd för speglar. Och då gäller det inte något som har och göra med mitt utséende. Det är något annat med dem som skrämmer mig.

Har jag en spegel i rummet har jag svårt att koncentrera mig. Men har jag en till spegel mittemot

den andra så blir det plötsligt en helt annan sak.

Finns inte mycket annat jag helst inte skulle vilja möta i en gränd. Men förstås

någon mördare som ger mig en plågsam död skulle också vara lite hemskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ture Björkman eller Bertil i så fall. Fan vad rädd man blev som liten när Ture gick och störde Bertil på natten. För att inte tala om drömmen Bertil hade.

Varför skulle gubben bo i ensam i en fyr som låg helt öde? Vem vill vara eremit?

http://www.youtube.com/watch?v=2JDCB4twobk >_<

"Och han .. tog .. min BOK!"

Nej fy i helvete. Sov väldigt lite de kommande tio åren  :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...