Quattro Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Fazer är självklart det bästa som finns att få. Så det håller jag mig mest till. Men även Marabou går bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Farsans kusin driver ett delikatessföretag och de gör handgjord choklad för bl.a. svenska hovet, finska presidentslottet, Rolling Stones, ambassader, företag m.fl. Självklart är det min favoritchoklad. Annars gillar jag Fazers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Ferrero Rocher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Fazers och Milka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Varför har ingen sagt Plopp än. Det är choklad av hög kvalite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Varför har ingen sagt Plopp än. Det är choklad av hög kvalite För att det tillverkas utav Cloetta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 (redigerad) Satt och tuggade på Noblesse (mjölkchoklad med mint) har aldrig ätit den innan, den är riktigt god. edit* Marabou gör Noblesse Redigerad 20 juni, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 (redigerad) För att det tillverkas utav Cloetta. Jag förstår Edit: Min 100e post Redigerad 20 juni, 2007 av yo.yo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Jag gillar allt som är vanlig mjölkchoklad. Ju mörkare desto äckligare IMO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Den där sorten... på ICA Kvantum ni vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Usch, choklad är så äckligt, hatar nästan all choklad som finns... Den enda chokladen som jag tycker om är Geisha, så satans god Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 M-A-L-T-E-S-E-R-S! Synd att det är så svårt att få tag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Lion från Nestlé. Muuums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Euroshopper 4kr på ICA, grabbarna brukar köpa 7-8 st och slänga in i skåpet i skolan. GangstaH! Fast Marabou är väldigt good, vanliga men Daim går också fint! Hemköps egna mörka choklad är också mkt god! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Lion från Nestlé. Muuums. Äsch, hur kunde jag glömma Lion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Euroshopper 4kr på ICA, grabbarna brukar köpa 7-8 st och slänga in i skåpet i skolan. GangstaH! Hur då slänga, menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Hur då slänga, menar du? Slänga? Bildligt talat. Slänga in i skåpet? Slänga in choklade i skåpet? Vad är det som du inte förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Slänga? Bildligt talat. Slänga in i skåpet? Slänga in choklade i skåpet? Vad är det som du inte förstår Varför gör de så. Slösrei med fin choklad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 (redigerad) Lion från Nestlé. Muuums. Amen to that brotha! Pegal eller vad den heter är också djävulskt god. Vet dock inte vilket företag som tillverkar den Annars mjölkcholklad i allmänhet. Redigerad 21 juni, 2007 av den0m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Varför gör de så. Slösrei med fin choklad Exakt. Varför slänga? Den chokladen är faktiskt rätt god, för att vara så billig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts