Jump to content

Vad åt du till middag?


oscarw_89
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag fattar inte hur folk kan äta så lite och så dåligt. Skulle själv må allvarligt dåligt om jag inte fick i mig både en rejäl lunch och middag.

Får se vad det blir ikväll, kanske slänger upp en bild.

Ärligt talat så skulle jag inte bli förvånad om människor tar kort på t ex choklad och säger att det är deras middag. Men jag vet inte, samhället är påväg utför eller något :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fattar inte hur folk kan äta så lite och så dåligt. Skulle själv må allvarligt dåligt om jag inte fick i mig både en rejäl lunch och middag.

Får se vad det blir ikväll, kanske slänger upp en bild.

Vet inte om du syftade på mig... Men det där är bara 1/3 av min mat... åt upp resten innan bilden togs ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den här tråden är kul! :P

Här bidrar jag med min standardmiddag då jag inte orkar laga till något mer ordentligt. Två ugnsbakade Felix Minipizzor Mozarrella. Jag lägger på några skivor herrgårdsost och sedan in i ugnen (ingen micro här inte! blir så mycket knaprigare och godare med riktig ugn). Nu förtär jag dem tillsammans med ett glas Del Monte-juice.

post-343-1180537550_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...