Jump to content

Vad åt du till middag?


oscarw_89
 Share

Recommended Posts

Ladda upp en bild på vad du åt till middag!

Hoppas dena idé kan bli till något kul..

Man måste ju helst inte komentera andras måltid utan att visa vad man själv åt.

Bolotti bönor, spenat, paprika, köttbitar .. tor det e gris, med feaost och lite annat i mitten och marinerade..:

post-5422-1179605567_thumb.jpg

Redigerad av oscarw_89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har ingen kamera för tillfället, och ingen middag kvar heller för den delen, men idag åt jag två middagar:

1

Förrätt: Macka med laxpaté, någon röra och räkor.

Huvudrätt: Kycklingfilé, pressad potatis och vitlökssås.

Efterrätt: Glass och jordgubbar.

2

Ost och skinkpaj, och räkpaj.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Hahahaha, asgrym tråd! ^_^ kom du på det själv eller har du snott det från nåt forum?

Jag har tyvärr ingen bild på vad jag åt, men det var kycklingfilé och klyftpotatis :ermm:

oSCAR: vem hade lagat den d'är maten?

Så här kom jag på idén:

Jag hjälpte en ung trollkar (nämner inte vid namn:P) med hans hemsida. Han frågade massa över msn så jag glömde nästan bort att äta.

Och när jag micrade maten som min mamma och pappa har lagat så kom jag på att jag skulle "spama" tebaks på honom och ta ett kort på maten och skika över msn, och då kom jag på den briljanta idén att starta en tråd där man laddar upp bidler på va man käkat.

EDIT: Om ni inte har bild kan ni la försöka måla maten i paint :lol: eller ta ett kort på den tomma talriken.. eller nä. ingen bra idé

Redigerad av oscarw_89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och fel forum btw. Mig veterligen så har mat inte nåt med varken musik, film eller grafik att göra ^_^

Vi ska ta BILDER på maten, idiot.

----

Oscar: Din mat såg inte god ut :ermm: Bönor ser så lustiga ut, har inte ens vågat smaka :lol:

Jag åt kycklingfiléer som var fyllda med ost och skinga och soltorkade tomater. Till det ris och god sås, för sent för bild nu dock xD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...