Jump to content

~Musiken i GTA IV~


Renard
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 202
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...

Vad jag kräver av musiken i GTA IV är varriation. En bra blandning av nutida musik och jag hoppas att Rockstar kan skippa all den dryga Hipp Hopen. Hoppas verkligen att den inte blir samma " Gangstadunk " som i SA, lyssnade aldrig på de kanalerna.

Gillar idérna om att kunna köpa, alt stjäla en mp3-spelare, skulle vara rätt tufft att vandra längs den 52:a avenyn med nån skön musik i lurarna :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Jag hoppas på mycket 70-tals musik. Modern musik går inte att lyssna på. Det finns väldigt få låtar nu för tiden som ens går att stå ut med. Allt låter ju fan likadant. Det sa the Ramones redan på 70-talet.

"We need change and we need it fast, before rock's just part of the past, Cu's lately it all sound the same to me" (Ur Do you remember rock n roll radio

Håller med fullständigt. Jag tål kritik. Bring it.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kan bli lite svårt då jag inte ens har spelet.
Jag vet inte vad jag vill ha i julklapp, för vi har inte firat det i år än.

Allt blandat. Jag har inga krav, men ska det finnas en talkshowradiokanal som det endast är pratprogram på. Och så längre radioshower så det inte blir lika uttjatat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När ska folk fatta att det är patetiskt att gå omkring i kläder som är 7 ggr större än sig själva, bakofram vänd keps och säga:

"yeeah, yeeah,yo, 2 step wit me, 2 step wit me

1, here comes the 2 to the 3 to the 4

everybody drunk out on the dance floor

babygirl ass jiggle like she want more,"

Det är ju så man spyr! Visst, många av mina favorit låtar har patetisk text, men de har ju gitarr solon och sticks!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag kräver av musiken i GTA IV är varriation. En bra blandning av nutida musik och jag hoppas att Rockstar kan skippa all den dryga Hipp Hopen. Hoppas verkligen att den inte blir samma " Gangstadunk " som i SA, lyssnade aldrig på de kanalerna.

Gillar idérna om att kunna köpa, alt stjäla en mp3-spelare, skulle vara rätt tufft att vandra längs den 52:a avenyn med nån skön musik i lurarna :blink:

Om du inte lyssnade på dom kanalerna så gör det ju inget. Och dom hade ju variation i SA. Det fanns två hip-hop kanaler, och sen massa andra. Då kan man ju välja vilken man vill lyssna på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...