Jump to content

~Musiken i GTA IV~


Renard
 Share

Recommended Posts

Detta skulle vara ljuvligt...

Radio X (Heavy/Alternative Metal)

Soilwork - Strangler

Dio - Stand Up and Shout

Megadeth - Sweating Bullets

Pantera - Cowboys From Hell

W.A.S.P. - Tormentor

Judas Priest - Painkiller

Faith No More - We Care a Lot

Anthrax - Indians

Korn - Y'all Want a Single

In Flames - Take This Life

Tool - The Pot

Soundgarden - Mind Riot

System of a Down - Chop Suey!

Alice in Chains - We Die Young

Rammstein - Te Quiero Puta

Rage Against the Machine - Bulls on Parade

Ministry - Jesus Built My Hotrod

Metallica - Whiplash

Slayer - South of Heaven

Killing Joke - Love Like Blood

Kiss - God of Thunder

Accept - Fast as a Shark

Angel Witch - Angel Witch

Yngwie Malmsteen - Seventh Sign

Slipknot - Left Behind

I fucking love you! Skitbra musik det där. Men bara en Soilwork låt? Skulle vilja ha Stabbing the drama och Bastard Chain med också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 202
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Juust det.. Seriöst.. Vad är det oliga med att registrera sig på random forum och dumma sig?? :S

Jag hoppas på mer Rock än tidigare titlar... Mer specifik kan jag inte va... Vad som helst förutom tysk porrfilms musik.

Vadå dumma sig ??

Tror du att man dummar sig bara för att man gillar backstreet boys?.

Det finns folk som faktiskt gör det på riktigt, så jag hoppas fortfarande att backstreetboys är med i gta iv

.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå dumma sig ??

Tror du att man dummar sig bara för att man gillar backstreet boys?.

Det finns folk som faktiskt gör det på riktigt, så jag hoppas fortfarande att backstreetboys är med i gta iv

.

Först och främst. bakgatu pojkarna borde hålla sig i bakgatan, för det andra så är GTAIV i nutid och sist jag kolla så har inte dem där fagsen inte gjort en låt på länge.

Och sist men inte minst. backstreet boys = gay, gay i tell you sluta lev i det förflutna

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först och främst. bakgatu pojkarna borde hålla sig i bakgatan, för det andra så är GTAIV i nutid och sist jag kolla så har inte dem där fagsen inte gjort en låt på länge.

Och sist men inte minst. backstreet boys = gay, gay i tell you sluta lev i det förflutna

Dom har skrivit i en förhandstitt att Run DMC var på radion och kom inte och säg att run DMC är nyare än Backstreet Boys..

Run DMC:

rundmcparis1_942193_0.jpg

Backstreet Boys:

BackstreetBoys46_942193_1.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom har skrivit i en förhandstitt att Run DMC var på radion och kom inte och säg att run DMC är nyare än Backstreet Boys..

Run DMC:

rundmcparis1_942193_0.jpg

Backstreet Boys:

BackstreetBoys46_942193_1.jpg

Men kolla på dem Run DMC står där vid eiffel eller hur det nu än stavas och ser coola ut med deras tracksuit och addidas skor, dem satt en image för deras tid..

sen kommer bakgatu pojkarna och ska se fagiga ut i varje bild utan tröjja och sjunga keffa lyrics om messed up kärlek och annat strunt ett pojkband gör.. fuck backstreet boy, fuck em to hell

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men kolla på dem Run DMC står där vid eiffel eller hur det nu än stavas och ser coola ut med deras tracksuit och addidas skor, dem satt en image för deras tid..

sen kommer bakgatu pojkarna och ska se fagiga ut i varje bild utan tröjja och sjunga keffa lyrics om messed up kärlek och annat strunt ett pojkband gör.. fuck backstreet boy, fuck em to hell

Jag är ett fan av Run DMC ochså jag lyssnar på dom nästan lika mycket som jag lyssnar på BSB.

Men det kanske finns en pojkband station eller en Popstation eller något sånt då måste ju fan BSB vara med även fast du tycker att dom är "gay" -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är ett fan av Run DMC ochså jag lyssnar på dom nästan lika mycket som jag lyssnar på BSB.

-_- Man jag kan godta att du gillar bakgatu pojkar (typ) men att gilla run dmc och samtidigt vara förälskad i den sliskiga pojkgruppen är en outrage, det passar inte, sluta lyssna på en av dem. bestäm dig för att vara en cool katt eller en sliskig hare

(Run DMC = cool katt

(bakgatu fnasken = sliskig hare)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är ett fan av Run DMC ochså jag lyssnar på dom nästan lika mycket som jag lyssnar på BSB.

Men det kanske finns en pojkband station eller en Popstation eller något sånt då måste ju fan BSB vara med även fast du tycker att dom är "gay" -_-

Det kanske kommer en gayband station :)

Neeh, men skullle helst ha rock och hip-hop kanaler

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

-_- Man jag kan godta att du gillar bakgatu pojkar (typ) men att gilla run dmc och samtidigt vara förälskad i den sliskiga pojkgruppen är en outrage, det passar inte, sluta lyssna på en av dem. bestäm dig för att vara en cool katt eller en sliskig hare

(Run DMC = cool katt

(bakgatu fnasken = sliskig hare)

PICT0144a_942209_0.jpg

jag behöver inte bevisa något för dig gå och skär dig själv eller något nu ska jag sova.

fuck-you_942209_1.jpg

fupic_942209_2.jpg

Det kanske kommer en gayband station :)
Redigerad av BackstreetBoysFan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Backstreet boys i GTA? Vore ju fan som Ludwig van Beethoven i Guitar Hero Encore Rocks the 80's. Ush! Metal ska det va!

W0rd!

jag lyssnar hellre på metal än backstreet eller vilken pojkband som helst.. inte för att jag tänker lyssna på crappy metal bara för det men i'm just saying..

Rockstar kommer nog lägga ut en kanal för alla smaker tror jag, bara dem inte lägger dit bakgatu musik

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...