Jump to content

Lord of the Rings Online: Shadow of Angmar


Tux
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 199
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Lol, det går att spela gratis på Europeiska även fast det står att det är framskjutet. biggrin_1182204_0.gif

Går även att spela Monster Play där, vilket inte går på Amerikanska.

Edit: Man kan också ha fem karaktärer på en server istället för två som Amerikanska erbjuder.

Det här kanske är sånt som kommer ändras senare dock, jag vet inte.

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lol, det går att spela gratis på Europeiska även fast det står att det är framskjutet. biggrin_1182204_0.gif

Går även att spela Monster Play där, vilket inte går på Amerikanska.

Edit: Man kan också ha fem karaktärer på en server istället för två som Amerikanska erbjuder.

Det här kanske är sånt som kommer ändras senare dock, jag vet inte.

Vart tankar man?

Och du har inte tänkt på att det är trialen du kan ha tankat?

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, när jag körde på Amerikanska servern så fick jag en mount whistle via mailboxen och det kommer jag ju inte direkt åt nu eftersom det står att jag måste köpa spelet! Dessutom är det här rätt common i dom flesta mmo'sen

Tänk på att F2P-patchen för Europeiska inte har kommit än.

När den kommer så kommer de två versionerna förmodligen vara identiska.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu kommer jag ihåg varför jag tröttnade förra gången.

Dom har inte lyckats göra ett bra questsystem sen betan, helvete.

"Hitta X vid Y", inga cords, inga namn pga. en värdelös karta. Hur fan tänker dom? Går det på något vis sätta ut PoI själv så man kan märka ut sina quests, sitter klistrad på typ 4 olika kart/quest/hjälp-sidor för att kunna questa någolunda smärtfritt men varje jävla quest tar ju en halvtimme längre än vad den skulle behöva göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu kommer jag ihåg varför jag tröttnade förra gången.

Dom har inte lyckats göra ett bra questsystem sen betan, helvete.

"Hitta X vid Y", inga cords, inga namn pga. en värdelös karta. Hur fan tänker dom? Går det på något vis sätta ut PoI själv så man kan märka ut sina quests, sitter klistrad på typ 4 olika kart/quest/hjälp-sidor för att kunna questa någolunda smärtfritt men varje jävla quest tar ju en halvtimme längre än vad den skulle behöva göra.

Amerikanska versionens karta var mycket mycket mycket bättre än vad den europeiska var tydligen.

Mer ordentligt utsatt vart saker och ting är på den, en del saker var lite trickyer att hitta men den var betydligt bättre!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...