Jump to content

Need for Speed XI


pillipossa
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 267
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

HAH! Polisjakterna är (imo) det roligaste i NFS-spelen. Det var ju det som gjorde Hot Pursuit 2 så underbart. Även i senaste, Carbon, så kunde det vara skoj att leka lite med snutarna. Nu krävs det antingen något omänskligt i grafikväg eller något otroligt innovativt för att jag ens ska fundera på spelet. Och hör sen!

Grafiken och röken är helt underbar imo. -_-

Och det vore jäkligt konstigt om snutarna skulle komma när dom racear lagligt?

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet såg ju underbart ut, blir nog att köpa detta när man har ps3.

Det som jag är lite orolig för är hur styrningen kommer att vara den såg inte så skön ut.

Men jag kanske har fel.

Rätt svårt att se med styrningen då han knappt styr något.. Han leker mest bara för att visa fysiken och grafiken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

20 kronor på att soundtracket kommer vara sämre än de riktigt äckligt dåliga Carbon/Most Wanted soundtrackena. Och jag tycker polisjakterna har gjort de två sista spelen intressanta. Jag är inte en som tycker om såna spel, men åtminstånde så kan man ha haft roligt och gjort så att SUVs kör in i andra snutbilar för ett fnitter eller två. Kasst med laglig racing.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

20 kronor på att soundtracket kommer vara sämre än de riktigt äckligt dåliga Carbon/Most Wanted soundtrackena. Och jag tycker polisjakterna har gjort de två sista spelen intressanta. Jag är inte en som tycker om såna spel, men åtminstånde så kan man ha haft roligt och gjort så att SUVs kör in i andra snutbilar för ett fnitter eller två. Kasst med laglig racing.

Själv tycker jag att laglig racing ser jävligt kul ut :lol:

Och röken, OMG :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Polisjakterna sög i Most Wanted, dom var för långa och tråkiga. Carbon var lite bättre men ändå inte. Gillade att rejsa och jagas av polisen samtidigt, men spelet var alldeles för kort och det var för lite variation på banorna, samt att jag saknade Drag enormt mycket.

Står fast vid att Underground 2 har varit det bästa av streetspelen, man kunde tuna som fan, staden var lagom stor, det var härligt att köra runt i Free Roam och utmana folk på gatan, mer sånt!

Skulle vilja ha det lite som San Andreas, stor stad eller två, med landsbygd emellan, det vore härligt. Urvalet av bilar i Carbon var okej tyckte jag, så en kombination av Carbon och Underground 2 med inslag av San Andreas vore perfa. :blink:

Ja, och bättre soundtrack ofc, Most Wanted tyckte jag var rätt bra, men Carbons var riktigt kasst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...