MiRRe Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Tänkte på det där med att sälja bilar så det är redan gjort, har en bil till varje gren nu. Just ja, får knappt upp bilen i wheelie comp. Ja där finns ju inte jätte många bilar o välja mellan (Säkert bara jag som känner så) Men man har ju låst upp alla redan det känns också lite tråkigt tycker jag iaf.. känns som att man bara kör utan att liksom "låsa" upp något nytt kul. Köper man den "bästa" bilen nu och det går åt helvete med den alltså inte bra att köra med, vad gör man då? Aja lite kvällstankar skit i att det låter som det gör:P Ska själv sälja och investera i nya bilar nu när jag blev grip kung och nu låstes ju drift kungen upp så.. det e ju att fixa bra bilar nu (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Är spelet värt 649:-? är online läget kul? (mest det jag är intresserad av) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Är spelet värt 649:-? är online läget kul? (mest det jag är intresserad av) Kan tyvärr inte svara på om online är kul men spelet annars är inte värt 649:- tycker jag. Spelet är roligt kanske 1-2 veckor sen är det bara tråkigt, själv tycker jag man låser upp allt för fort och det händer inte mycket, ser ingen story ingenting.. min åsikt iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Hejhejhej! Jag har ett litet probem med min sparfil till pro street. Lirar på Ps3 och när jag försöker ladda min karriär så står det "Skadad data"? Jag har inte gjort något med sparfilen. Sparfilen har jag gjort själv så det är ingenting jag laddat hem. Vad kan vara fel? Kom ihåg att det blev så efter att jag bara stängt av spelet. Vill gärna få igång den, lite segt att spela om allt igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 (redigerad) Hejhejhej! Jag har ett litet probem med min sparfil till pro street. Lirar på Ps3 och när jag försöker ladda min karriär så står det "Skadad data"? Jag har inte gjort något med sparfilen. Sparfilen har jag gjort själv så det är ingenting jag laddat hem. Vad kan vara fel? Kom ihåg att det blev så efter att jag bara stängt av spelet. Vill gärna få igång den, lite segt att spela om allt igen edit: jag skrev fult och det ble vfel.. Redigerad 2 februari, 2008 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Köpte det idag, begagnat, bara för att ha spelat det, men hur fan får man bra tider på dragrace?! På första racedagen är det ju omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Köpte det idag, begagnat, bara för att ha spelat det, men hur fan får man bra tider på dragrace?! På första racedagen är det ju omöjligt. Gör en bra uppvärmning först, brukar hjälpa rätt bra. Sen gäller det att växla så det blir perfekt, det gör väldigt mycket på sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Gör en bra uppvärmning först, brukar hjälpa rätt bra. Sen gäller det att växla så det blir perfekt, det gör väldigt mycket på sig Jag kom på hur man gjorde nu, visste inte att man skulle växla upp själv, bilen är ju så seg att knuffa i växeln.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts