Jump to content

Need for Speed XI


pillipossa
 Share

Recommended Posts

Tänkte på det där med att sälja bilar så det är redan gjort, har en bil till varje gren nu. Just ja, får knappt upp bilen i wheelie comp.:P

Ja där finns ju inte jätte många bilar o välja mellan (Säkert bara jag som känner så) Men man har ju låst upp alla redan det känns också lite tråkigt tycker jag iaf.. känns som att man bara kör utan att liksom "låsa" upp något nytt kul. Köper man den "bästa" bilen nu och det går åt helvete med den alltså inte bra att köra med, vad gör man då? :cry: Aja lite kvällstankar skit i att det låter som det gör:P

Ska själv sälja och investera i nya bilar nu när jag blev grip kung och nu låstes ju drift kungen upp så.. det e ju att fixa bra bilar nu (:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • Inlägg 267
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är spelet värt 649:-? är online läget kul? (mest det jag är intresserad av)

Kan tyvärr inte svara på om online är kul men spelet annars är inte värt 649:- tycker jag. Spelet är roligt kanske 1-2 veckor sen är det bara tråkigt, själv tycker jag man låser upp allt för fort och det händer inte mycket, ser ingen story ingenting..

min åsikt iaf

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Hejhejhej!

Jag har ett litet probem med min sparfil till pro street. Lirar på Ps3 och när jag försöker ladda min karriär så står det "Skadad data"? Jag har inte gjort något med sparfilen. Sparfilen har jag gjort själv så det är ingenting jag laddat hem. Vad kan vara fel? Kom ihåg att det blev så efter att jag bara stängt av spelet.

Vill gärna få igång den, lite segt att spela om allt igen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hejhejhej!

Jag har ett litet probem med min sparfil till pro street. Lirar på Ps3 och när jag försöker ladda min karriär så står det "Skadad data"? Jag har inte gjort något med sparfilen. Sparfilen har jag gjort själv så det är ingenting jag laddat hem. Vad kan vara fel? Kom ihåg att det blev så efter att jag bara stängt av spelet.

Vill gärna få igång den, lite segt att spela om allt igen :lol:

edit: jag skrev fult och det ble vfel..

Redigerad av Lajnux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...