Jump to content

Need for Speed XI


pillipossa
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 267
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är det bara jag som tycker detta spelet verkar väldigt dåligt optimerat mot sina föregångare? Det är inte så mycket snyggare, men mycket mer krävande än tidigare spel.

Joe Dirt: Din post säger emot min helt.

Jag har följande specs: 2,0 dual core, 2gb dd2 ram, gforce 8600gt 512mb. Laggar som fan på medium utan AA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet sög :P Extremt lätt, krävande trots att det inte va så snyggt och ingen skada på bilarna... Det bästa var väl endå att det känns när det går fort, förut så körde man i 300 och det kändes som det gick i 150, du jävlar känns det att det går fort :naughty: Man får bygga/trimma bilarna som i föregående spel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet sög :P Extremt lätt, krävande trots att det inte va så snyggt och ingen skada på bilarna... Det bästa var väl endå att det känns när det går fort, förut så körde man i 300 och det kändes som det gick i 150, du jävlar känns det att det går fort :naughty: Man får bygga/trimma bilarna som i föregående spel?

Du får ju sätta på skada på bilarna, det är inte default.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet var tydligen väldigt krävande :P

Med min kassa dator så fick jag dra ner allt på lägsta :/

Det var skoj faktist. Testade Casual och King.

Casual var tråkigt, det var svårare att styra och motståndarna var skitdåliga.

King var roligt. Styrningen var bättre och friare samt att man fick ett bra motstånd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker bilarna var för ömtåliga men ibland för tåliga... Jag åkte utanför kanten en gång och så kom det ett gupp och BAM sa det och hela fjädringen gick sönder (Kanten var inte hög och bilen flög bara några decimeter ovanför marken) och sedan åkte jag av vägen med mening för att testa "car damagen" på högsta och jag flög 2 meter upp i luften och landande och slog sönder hela bilen men då kunde jag fortsätta köra :rolleyes:

Redigerad av Joe Dirt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelade demot idag på PS3an faktiskt riktigt kul. Gillar verkligen hur man växlar med kontrollen. Ljudet och skadorna var mycket mumsiga.

Detta spelet känns som något man måste köpa, äntligen något som är bättre än Most wanted och carbon :)

Redigerad av LunCh
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...