Jump to content

Sunshine


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Gissa om jag blev glad nu :lol:

Om du har SA på PC så gör jag gärna en film med dig också.

Nej tyvärr så kan vi inte göra en film, kör ju på Ps2 men inte så mycket att hänga läpp för, fortsätt så som du gör så kommer du tillslut till Tms enligt mig :lol: , Jag är inget proffs men det finns säkert nån själ därute som tycker likadant som jag!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hallå du, skippa grind/flyg stunt.

När du grindar på saker så gör du det i 30 sekunder..

Ifall du måste grinda så gör det i 3-5 sekunder..

Sak samma med flyg stunts, du gör dom i 30 sekunder..

Du ska inte utföra dom alls, värsta som finns.!

Va inte så jävla elak! Killen kan faktiskt göra häftiga saker, och allt ni gör är att sänka honom!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men alltså, om filmen var bra eller inte är upp till diskussion, men klart är att den är likadan som alla dina andra. Jag föreslår att du stuntar och stuntar i en månad innan du börjar klippa ihop nåt, eftersom filmerna nu bara är urmjölkade. Om en månad börjar du klippa igen, och då tar du de allra bästa klippen och sätter ihop en mycket bättre film än alla du gjort hittills. Några tips till nästa film:

  • Ifall planstunts ska vara med ska de vara riktigt spektakulära, och inte kolla-jag-kan-flyga-på-rygg-i-en-tunnel. De är dötrista att kolla på, men de kan vara knepiga att göra.

  • Gör inte så långa intron om de inte är spektakulära. Det är segt att kolla på intron på en och en halv minut, om de inte är märkvärdiga. Texter (vilka som deltagit, redigerat osv) kan du speeda upp rejält, eftersom det inte tar tid att läsa utan snarare får mushanden att sträva efter fönsterkrysset.

  • Grinds ska vara avslutningar eller delar av stuntklipp, det ska verkligen inte vara som Pizzagrinden. Usch var tråkig den var, det kan du inte säga emot mig om.

  • Ta lite mer oldschool rock, t ex Judas Priest, ACDC eller Black Sabbath, inte Slipknot eller sånt. Många gillar dem, men inte alla. Ta nån musik som har större lyssnarskara, så går filmens allmänbetyg upp.

  • Men främst, sluta pumpa filmer!! Vänta länge med att göra nästa film så du verkligen har bra klipp för filmen.

:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Ifall planstunts ska vara med ska de vara riktigt spektakulära, och inte kolla-jag-kan-flyga-på-rygg-i-en-tunnel. De är dötrista att kolla på, men de kan vara knepiga att göra.

:rolleyes:

Flyga-på-rygg-i-en-tunnel ser jag gärna, men inte flygningar under broar och sånt. Det kanske är svårt att utföra, men det ser förbannat simpelt ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Innan jag ens tittar på filmen säger jag bara:

Använd inte Disturbed i spel filmer. Det är det mest uttjatade bandet inom spel filmer som finns. Om ni bara såg på alla WoW filmer som använder sig av Disturbed, alla CS frag filmer använder sig av Disturbed. Alla FÖRBANNADE DoD filmer om hur snabbt en kille skjuter headshots på människor.. Med Disturbed i bakgrunden.

Disturbed förstör. Period.

Nu ska jag se på filmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...