Jump to content

Sunshine


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Är det bara jag som tycker att den ser nästan likadan ut som resten du bajsar ut varje vecka? Det kanske är jag som inte är så mycket för Disturbed, förutom Liberate. Men musiken har lite halvkasst tempo vilket gjorde att filmen kändes seg. Den låga FPS:en bidrog också till det. Du borde testa att snabba upp klippen bara 20-30% med Velocity-funktionen och spela in klippen med 30 FPS i Fraps.

Du får ett plus för introt. Visserligen gillar jag inte Fiddy men låten passade.

Bra att du har dragit ner på effektbombningen.

Stevex, du var rätt bra för första film men ni hade ungefär tre, fyra stunts på samma ställe(trappan vid stranden) vilket blev väldigt repetitivt. Jag ville gråta vid pizzaboy grinden. Sist men inte minst, planstunts! Så himla tråkigt ibland. Du har flera sådana i varrenda film. Visst kan det anses som kreativt men... Nej, det funkar bara inte för mig. Fast några intressanta planstunts har du utfört t.ex det när du flög igenom ett garage. Bästa SA-film du gjort hittils kan jag nog säga.

Bra jobbat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du fick lite insperation från Mr. Magic där va :lol:

Och om du inte gillade den, varför berömde du mig då på Msn för ett bra jobb med filmen? :lol:

Faktum var att jag inte lästa någon post i tråden innan jag postade min. Jag sa aldrig att jag inte gillade den, du gjorde ett bra jobb om man bortser från pizzagrinden och dina flygplansstunt. Ett tips till dig från en nybörjare, försök att göra dina stuntfilmer så bra som möjligt istället för att pumpa ut lika många stuntfilmer som aftonbladet trycker skandalartiklar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...