Jump to content

Sunshine


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

Jag och Stevex bestämde oss för att göra ett collab :wub:

Mina stunts är gjorda på en vecka och hans på några veckor(första gången han stuntar)

Fins inte mer att säga förutom att det var riktigt roligt att göra den :)

Sunshine_ Filefront mirror

YT (äNtligen funka) länk

HQ versionen blev allderles för stor och LQ blev allderles för dålig kvallitet men jag la iaf upp MQ versionen. B)

Jag är editeraren.

Redigerad av antepanteboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Usch, jag borde aldrig ha sagt namnet på nästa GLS video. Känns aningen rippat.

---

Dling

edit, Du har skrivit in fel u2b länk. Det är den här :wub:http://www.youtube.com/watch?v=9z0V4K6xsWk

Det var Stevex som kom på namnet :)

Tar bort YT länken tillsvidare

Redigerad av antepanteboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg den igårnatt, men orkade inte kommentera då.

Det är utan tvekan den bästa editeringen du har gjort hittills. Det känns som att du äntligen har tagit till dig tipsen du har fått om att göra den lite mer "ren". Finns dock mycket mer att jobba vidare på, tycker jag. Men jag tror det bara kommer bli bättre med tiden. B)

Du är väldigt bra och kreativ på att göra intron, tycker jag. B)

Stunten var i överlag bra tycker jag. Stevex's stunt vid 03.50 var riktigt ballt! >_<

Minus för grinden du gjorde med pizza-moppen. Det var bara vekt, tråkigt och utdraget att kolla på.

Men det är utan tvekan den bästa videon du har gjort, stor tumme upp till er båda. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg den igårnatt, men orkade inte kommentera då.

Det är utan tvekan den bästa editeringen du har gjort hittills. Det känns som att du äntligen har tagit till dig tipsen du har fått om att göra den lite mer "ren". Finns dock mycket mer att jobba vidare på, tycker jag. Men jag tror det bara kommer bli bättre med tiden. B)

Du är väldigt bra och kreativ på att göra intron, tycker jag. :)

Stunten var i överlag bra tycker jag. Stevex's stunt vid 03.50 var riktigt ballt! B)

Minus för grinden du gjorde med pizza-moppen. Det var bara vekt, tråkigt och utdraget att kolla på.

Men det är utan tvekan den bästa videon du har gjort, stor tumme upp till er båda. :)

egentligen var det inte det jag skulle landa, det kommer ett snyggare i min solo eller nästa crew vid >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skippa alla "bad tv synch" och kör med pan/cropen lite istället för skakningar osv. Har sett den effekten i alla filmer jag sett utav dig.

Annars var filmen helt okej, introt var väl lite halvsegt och som Kebab sa så var det segt och utdraget med moppen. Men överlag var filmen helt okej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...