Jump to content

Loggas ut, rembember me ur funktion?


The Dude
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 151
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag hade också det problemet... Men det försvann tillslut. När du loggat in ett par gånger verkar det sätta sig.

Precis som de post-it lapparna jag har på min datorskärm, de flyger ner för jämna mellanrum, men efter ett par hårda tryck så sitter skiten där!

Bättre klister på post-it lapparna tack!

För att inte går för mkt offtopic, kom på nu att jag hade samma problem för ca en vecka sen, gjorde som med post-it lapparna.

Då fungerade det fint!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis som de post-it lapparna jag har på min datorskärm, de flyger ner för jämna mellanrum, men efter ett par hårda tryck så sitter skiten där!

Bättre klister på post-it lapparna tack!

För att inte går för mkt offtopic, kom på nu att jag hade samma problem för ca en vecka sen, gjorde som med post-it lapparna.

Då fungerade det fint!

Är bara tvungen... klickade du extra hårt på "logga in"-knappen? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Har fortfarande samma problem. Tror att problemet ligger i IPBs nya funktioner "Stronghold Cookie". Den motverkar att någon stjäl dina cookies. Problemet är att den antagligen även ställer till problem.

Har avaktiverat den på ett testforum för att se om det är den som är problemet. Återkommer.

EDIT:

Problemet är kvar trots att jag stängde av Stronghold.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...