P-C Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Vad sägs om P - C F T W ! ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Eller OGGI!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Jag ser Switchar och stolar i D hallen nu (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Vad sägs om P - C F T W ! ? Vad är det för fel på A k a a s t ? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Om jag har räknat rätt så passar det jättebra med; HEJ, VI TAR DEN I TVÅAN Ett ord på varje skärm. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Imorrn så... Ska åka och handla lite nödvändiga grejer nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 För att DH-sidan ska fungera korrekt behöver jag er DH-ip. Väl på DH och uppkopplad mot nätverket skriver du http://www.whatsmyip.com och skickar den över PM till mig. Läser inte den här tråden speciellt ofta och det är därför bättre med PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) Ska tydligen regna i Jönköping imorrn, även på söndag. Men på måndag och tisdag blir det "bara" molnigt. Men det kan ju alltid ändra sig... Redigerad 15 juni, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Packningsdags snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Japp. När räknar ni med att vara nere imorrn? Själv siktar jag på 11- snåret. Kan dock bli ostabilt för min del, då Vätternrundan körs på delar av sträckan jag åker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Satsar på 11-12. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Kommer också ner runt 11 tiden. Laser inc På lördag mellan 00:00 och 01:00 ska Jonas, Robbin och Izko från Laser Inc uppträda på Dreamhack. Enligt betway så kommer Laser Inc med låten “Det var en gång en fågel” bli årets stora sommarplåga. Laser Inc har precis kommit in på Digilistan på p3, ligger 5:a på hitlistan på www.tre.se, och spelas också på RIX FM. nu är dom här på Dreamhack Summer 2007 för att spela upp och visa sina nya låtar för det sköna folket! Inköpslista från Willys: - Ägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) Kommer också ner runt 11 tiden. Inköpslista från Willys: - Ägg Två kartonger isf. Vi måste kunna ägga EA Games monter med (om de finns på plats). Redigerad 15 juni, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Sex bokstäver? Vad tror ni?` S-A-J-T-E-N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Sex bokstäver? Vad tror ni?` S-A-J-T-E-N Offtopic: Borde du inte ha en länk till den här pollen i din signaturbild? Du har ju en pil mot bilden och texten "Rädda filtret", då borde man kunna klicka på bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Offtopic: Borde du inte ha en länk till den här pollen i din signaturbild? Du har ju en pil mot bilden och texten "Rädda filtret", då borde man kunna klicka på bilden. Texten i min sig överstiger isf 200 tecken... det är definitivt en sak jag skulle vilja femdubbla om betalkonton kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Kommer också ner runt 11 tiden. Inköpslista från Willys: - Ägg Betyder det att du hänger med till Willys när vi kopplat in oss då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Betyder det att du hänger med till Willys när vi kopplat in oss då? Det betyder att jag inte vet om om jag och min polare vågar följa mer er.. btw.. Är det någon som har någon adress till någon DH-hubb för detta år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) Ärrtvå, inte värt att SMSa mig, jag har inga pengar på mobilen. Dumbom, hubbar kommer stå på http://dh.netgeeks.se/ sen tror jag. Självklart är det bara semesterbilder som delas ut på dem. En annan sida värd att nämnas är Datorbutiken.com/dh, deras DH-sida med extra bra priser. Allt på sidan kommer finnas på DH. Missa inte mina förebyggande ord heller: http://www.forumet.nu/viewtopic.php?t=47221 ^_________________________^' Redigerad 15 juni, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Missa inte mina förebyggande ord heller: http://www.forumet.nu/viewtopic.php?t=47221 ^_________________________^' Vad nu, går folk runt och slänger pizzor på varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts