Jump to content

A.A byter namn till Nord


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Hoppas det inte blir allt förvirrande!

Det är så här att för ett tag sen bytade jag mitt efternamn till Nord ifrån Andersson då jag valde att gå efter min mors efternamn.

Finns en enkel förklaring till det, jag ville föra det släktnamnet vidare.

Min mor har bara en syster, och hennes nu mera vuxna barn har tagit sin fars efternamn, och mina syskon har gått efter mitt fars efternamn. Kvar fanns då jag, vill liksom inte att den delen av släkten ska dö ut då det är ett släkte som går väldigt långt tillbaka i tiden.

Nord är namnet som jag tilltalas vid på min arbetsplats, men även mina nära vänner kallar mig för Nord.

A.A är stelt och tråkigt. Nord är, som Kalle sa, fräsigare >_<

Eller nåt. :P

Men iaf, de som känner att dem vill kalla mig för A.A får givetvis göra det, men dock kan det bli missvisande för nya medlemmar etc.

Så ha det ändå gärna i åtanke att ni kallar mig för Nord! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Massreply coming up!

Varför Nord? A.A har jutte något att göra med Nord. AaAa låter bättre bättre också.. AAAAAAA.

Erkänn, Nord låter mer.. rasistiskt?

Nord < A.A

Rasistiskt? What?! ^_^

Får man fråga varför?

Skulle tro att det var för att han bytt riktigt namn också, eftersom A.A var hans initialer.

Hoppas det inte blir allt förvirrande!

Det är så här att för ett tag sen bytade jag mitt efternamn till Nord ifrån Andersson då jag valde att gå efter min mors efternamn.

Precis som jag trodde. ^_^

Nord = TW-Andover_viking_842426_0.jpg

HARR HARR I AM NORD!

:lol:

Right...

Jag vill också byta! Till "Captain Cranberries"! :)

HAIL NORD!

Aldrig i livet! Inte en chans! :wacko:

Nästa gång det är namnbyte på de högre stående här på forumet så ska vi ha en poll om det är ok eller inte innan.

Men jag vill också byta namn. Jag vill heta "Miffo" eller "Downs Syndrom". Nu!

x_simpa_x > eXotic. Taha ^^

Jag förstår vad du menar, men att rösta om saken vore lite väl överdrivet. Däremot kan man ju uttrycka sitt missnöje om frågan skulle komma upp. A.A -> Nord gör inte så mycket, men KalleR, StellHell, Hultenius eller andra välkända namn skulle vara fel att byta. (Därmed inte sagt att forumiter har nån rätt att tvinga användare att behålla gamla namn...)

Jag vill också byta namn. Vill Avancera uppåt ända till ''Cyper''. -_-

Nepp. Eller, ja, kanske. Jag har redan svårt att hålla isär alla 2pac-fanboys så det räcker! :lol:

OFF: W00t, nu ser mitt svarsfält inte goofy ut längre!

post-4777-1171221945_thumb.jpg

Jämför med detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...