Jump to content

San Andreas Stories


Reve
 Share

Recommended Posts

  • 2 months later...
GTA IV kommer 2008, och nåt SAS lär de inte lägga energi på för att slänga upp det 2008. Kanske sent 2009? :shifty:

Om det kommer så kommer det inte 2008, den saken är då klar. 2009 då, och toligtvis under hösten, eftersom det är då GTA-spelen brukar släppas.

Men jag tvivlar att man går tillbaka till GTA III-serien efter att GTA IV är släppt.

Man har ju heller inga planer på ett SAS, http://www.gtanytt.se/?page=com&id=70, och jag bryr mig inte heller om det kommer eller inte.

Men det vore ju kul, förstås...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det kommer så kommer det inte 2008, den saken är då klar. 2009 då, och toligtvis under hösten, eftersom det är då GTA-spelen brukar släppas.

Men jag tvivlar att man går tillbaka till GTA III-serien efter att GTA IV är släppt.

Man har ju heller inga planer på ett SAS, http://www.gtanytt.se/?page=com&id=70, och jag bryr mig inte heller om det kommer eller inte.

Men det vore ju kul, förstås...

Den annonsen blev skriven 12 maj, kanske dom har börjat lägga en liten tanke till ett sas?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den annonsen blev skriven 12 maj, kanske dom har börjat lägga en liten tanke till ett sas?

True, men jag tror inte R* ändrar sig på några månader när de fortfarande har fullt upp med IV. Kanske vid årsskiftet eller rentav efter IV-releasen börjar man väl tänka seriöst på SAS-frågan. Nu har de dessutom fullt upp med att kämpa sig till en M+ -rating till Manhunt 2, den hade förut AO (Adults Only, 18+)-rating vilket avskräckte framtida köpare och (mest) deras föräldrar. Vad jag vet så har de äntligen fått sin M+ -rating så att det inte bör vara problem. Men det är ett jäkla ståhej och vi får se hur det går till releasen den 31:e oktober. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det verkligen någon som lider av att det inte släpps något San Neger stories?

Personligen så tror jag att jag skulle må bättre av att det inte släpps.

Kommer det nu ett SAS så blir jag ju "tvungen" att köpa det för att ha hela serien komplett, liksom. Och vad ska jag med ett spel som jag vet att jag inte kommer att spela? Bortkastade pengar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Personligen så tror jag att jag skulle må bättre av att det inte släpps.

Kommer det nu ett SAS så blir jag ju "tvungen" att köpa det för att ha hela serien komplett, liksom. Och vad ska jag med ett spel som jag vet att jag inte kommer att spela? Bortkastade pengar :>

Precis. Liberty City Stories och VCS var väl rätt så värt pengarna, men det skulle inte SAS vara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...