Jump to content

San Andreas Stories


Reve
 Share

Recommended Posts

Skulle dom göra ett SAS så skulle det antagligen handla om tiden innan CJ stack till LC och då skulle det antagligen räcka med Los Santos.

Eller så handlar det om tiden efter...? Typ då de andra gängen går in på stridsstigen och testar nya metoder? Nånting lär det ju bli if dom gör SAS. Jag skulle köpa det iaf, sålänge Country Side finns med. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LC är uttjatat, jag gillade inte staden från början ens. Iom att de två andra Stories har varit tidigare än deras föregångare i tiden så borde SAS också vara det. Vad finns det egentligen kvar efter 1993-San Andreas? Alla är ju döda och resten lever lyckliga i alla sina dar. Nä, isf får det bli tidigare än 1993. "After five years on the East Coast, it was time to go home." San Andreas anno 1988, vore det nåt? Kan inte tänka mig att de imiterar VC(S)s åttiotal lika bra, det vore nästan en skymf. SA i åttiotal, det stämmer bara inte. Kanske efter att CJ stack, till exempel 1992, då åttiotalets alla egenskaper hade försvunnit. Då tycker jag att man ska spela som Sweet, och Ryder och Smoke ska inte ha börjat bli Ballas-supporters.

Annars skippar man hela den historien med alla karaktärerna i SA och börjar istället om på nytt, på sjuttiotalet. Man börjar i SF, kommer sen till Countryside, sen LS, sist LV. Vad som helst utom att man spelar som CJ i LS-only, efter 1993. Det vore den värsta kombinationen nånsin. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett LS storys hade ju helt klart varit coolast men ett SF stories hade inte vart så dumt heller. Så kan man vara Ceasar som har flyttat dit efter SA tiden.

Nu det vore coolt. Och sen få värva Ryder och Smoke.

@Henkibojj; Vad han menar med "After five years on the East Coast, it was time to go home." är att han har fått nog av att bo på öst kusten (t.ex. Liberty City (New York). Inte att han fått nog av väst kusten (t.ex. Los Santos (Los Angeles). Och GTA 3 utspelar sig runt 2000 vilket betyder att det finns saker efter 1993, eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LC är uttjatat, jag gillade inte staden från början ens. Iom att de två andra Stories har varit tidigare än deras föregångare i tiden så borde SAS också vara det. Vad finns det egentligen kvar efter 1993-San Andreas? Alla är ju döda och resten lever lyckliga i alla sina dar. Nä, isf får det bli tidigare än 1993. "After five years on the East Coast, it was time to go home." San Andreas anno 1988, vore det nåt? Kan inte tänka mig att de imiterar VC(S)s åttiotal lika bra, det vore nästan en skymf. SA i åttiotal, det stämmer bara inte. Kanske efter att CJ stack, till exempel 1992, då åttiotalets alla egenskaper hade försvunnit. Då tycker jag att man ska spela som Sweet, och Ryder och Smoke ska inte ha börjat bli Ballas-supporters.

Annars skippar man hela den historien med alla karaktärerna i SA och börjar istället om på nytt, på sjuttiotalet. Man börjar i SF, kommer sen till Countryside, sen LS, sist LV. Vad som helst utom att man spelar som CJ i LS-only, efter 1993. Det vore den värsta kombinationen nånsin. :wub:

Los Angeles var ungefär likadant 1988 som 1992.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...