Jump to content

ÅRETS SPEL 2006 @ GTAsajten


Jacker
 Share

Recommended Posts

Om det släpps nästa år kan man väl inte räkna det som 2006 års bästa spel? :P

Men om det släpps i år och jag ändå inte kommer spela det förrän 5 Jan så gills det visst :lol:

(pga GameCube befinner sig i Lund, och jag befinner mig i Trollhättan fram till 5 Jan f.r.om. 18 Dec.(Spelet kommer till mig 24 Dec))

Troligen blir det "The Legend of Zelda: Twilight Princess". wub.gif

Bojkotta GameSpots recension! excl.gif

Vad är det för fel på den? :shifty:

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 114
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

And my vote goes to

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Motivering: Bethesda Softworks fjärde spel i The Elder Scrolls serien, har fått enormt höga betyg av nästan alla större speltidningar så det är ett krav att det spelet är med. Med sin Rai (Radiant AI) så lever karaktärerna i spelet dom har fått sina krav, t.ex; Varje NPC måste äta,sova,umgås,vilket inte funnits i något annat spel i The Elder Scrolls serien(dom har bara stått där och pratat med en)..

Over and out.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta blir svårt. Jag har inte speat så många spel i år som är från i år. Jag hade gärna sagt FEAR Extraction Point om man fick nämna expantioner.

Jag nominerar Final Fantasy XII även ifall jag itne har spelat det. Annars är det bästa spelet jag spelat från 2006 Driver: Paralell Lines och det är inte värt att nomineras.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...