Jump to content

Humortråden!


StellHell
 Share

Recommended Posts

Själv hade jag gillat den statusen för att jag stör mig på folk som ska skriva att de är i duschen på tex msn osv. Brukar lägga ut att jag går o skiter.

Det är väl ändå bättre att ha som MSN-status "Duschar, brb" om man vill få tag i personen, än att basunera ut det i FB-loggen som ändå ingen kommer läsa på 6 timmar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl ändå bättre att ha som MSN-status "Duschar, brb" om man vill få tag i personen, än att basunera ut det i FB-loggen som ändå ingen kommer läsa på 6 timmar?

Jo klart att det är bättre. MEN min mening är att det är onödigt på båda ställen. Lika nödvändigt som "runkar, brb" eller "Bajsar, brb" är.

Det är ju ingen info som någon blir speciellt mycket gladare av att veta.

Däremot om det är tänkt att du ska vara borta en längre stund som "Är hos farmor, svarar när jag kommer hem" tycker jag kan vara "viktigt".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är mitt bevis för hur lättretade Skåningar är. Sen att jag ringde dom 02.00 på natten är väll en annan femma. :mellow:

Nästa gång kan du väl ringa en "riktig" skåning och inte nån j*vla bonnläpp som inte ens vi skåningar förstår!

Detta är som att ringa nån redneck som bor långt inne i mississippis träsk och påstå att deras beteende är typiskt för mississippibor

Jäkla trellehullabor det där. Ring en malmöit istället.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...