Jump to content

Humortråden!


StellHell
 Share

Recommended Posts

Så många saker jag länkat de senaste dagarna så var det ju förbundet med att ha någon repost i sig. Roa dig åt de saker som jag inte repostade istället för att peka ut det du redan sett. :naughty:

De felplacerade reklamerna var skitroliga och reklamfilmen som var gjord med highspeed-kamera var GRYM! :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ojojoj! Vilken nostalgitripp jag har tagit. Har kollat på ett flertal blåsningar i Blåsningen som gick på tv3 för runt 10-11 år sedan. Jag kommer fortfarande ihåg programmet, men att det skulle vara såhär roligt har jag inget minne av. Sedan så är det alltid roligare att se i efterhand. Vilka avsnitt! Ni måste, måste och måste se åtminstone blåsningen på Peter Settman och en dator årgång 1997. Se den!

Blåsningen - Peter Settman, Del 1

Blåsningen - Peter Settman, Del 2

Har den ett inbyggt modem?

Ja, jag vet ju ingenting om datorer.

Har även hunnit se blåsningen på Anders Limpar där han är med om en tidsresa från 1997 till 1999 och den är minsann rolig. Har inte skrattat så här mycket på länge!

Blåsningen - Anders Limpar, Del 1

Blåsningen - Anders Limpar, Del 2

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ojojoj! Vilken nostalgitripp jag har tagit. Har kollat på ett flertal blåsningar i Blåsningen som gick på tv3 för runt 10-11 år sedan. Jag kommer fortfarande ihåg programmet, men att det skulle vara såhär roligt har jag inget minne av. Sedan så är det alltid roligare att se i efterhand. Vilka avsnitt! Ni måste, måste och måste se åtminstone blåsningen på Peter Settman och en dator årgång 1997. Se den!

Blåsningen - Peter Settman, Del 1

Blåsningen - Peter Settman, Del 2

Har den ett inbyggt modem?

Ja, jag vet ju ingenting om datorer.

Den där är så jävla skön! Lite paff han blir när hela

Expressen-huset släcks ner

. :)

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...