Jump to content

Humortråden!


StellHell
 Share

Recommended Posts

En ytterdörr på ett tyskt universitet går sönder och vaktmästaren säger att tekniker informerats, samt att den kommer att lagas inom kort. Dagarna går och dörren blir aldrig lagad. Studenterna börjar sätta upp memes över "WHY U NO FIX!?" och liknande, och det eskalerar ganska duktigt. Vaktmästaren fattar skämtet och skämtar tillbaka, men måste ta ner skyltarna pga brandrisk.

Det mesta är översatt från tyska, men inte allt. Fördel om man kan språket.

http://www.buzzfeed.com/alanwhite/this-sage-of-a-broken-german-door-that-became-a-wall-of-meme#.gpjyPkVQ5

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De här klippen alltså... Det kvittar ifall de handlar om något datorspel jag aldrig har lirat eller något ämne jag aldrig har hört om innan. Ser dem ändå från början till start och får verkligen skrattkramp.

http://www.youtube.c...h?v=Gf2PfsQewhQ

Jag verkar vara den enda som inte tycker om de här klippen. Sättet han skrattar på stör mig något otroligt, jag klarar mig aldrig igenom hela. pinch_1182596_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett helt fantastiskt FB-event som har blivit totalt överöst av oseriösa attends. Om ni ser språket som folk använder så förstår ni varför jag gillar det som fan.

EPA/Moppe träff lödde

hoppas alla attendar nu xDDDDDD

Nej ärligt alltså, detta är det roligaste jag har haft på så jävla länge. Full aktivitet i eventet!

Redigerad av Kebab
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett helt fantastiskt FB-event som har blivit totalt överöst av oseriösa attends. Om ni ser språket som folk använder så förstår ni varför jag gillar det som fan.

EPA/Moppe träff lödde

hoppas alla attendar nu xDDDDDD

Nej ärligt alltså, detta är det roligaste jag har haft på så jävla länge. Full aktivitet i eventet!

ok men ska du komma dit eller så ses vi där

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ok men ska du komma dit eller så ses vi där

ah men kmr inte kunna va me på race för har inte hunnit fått hem rätt munstycken ¨å fixa inställningar efter jag bytte till 70cc och ny fögge den blöddrar som fan, men e lätt på cruise

Det roliga är att det är är ett inlägg på sidan och han som har lagt upp det är en skjortprydd ekonomstudent... Men ändå så är det helt fantastiska själar i kommentarerna som inte hajar sarkasmen och erbjuder sig att leta hemma i garaget efter munstycken. :cry::lol::D

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ah men kmr inte kunna va me på race för har inte hunnit fått hem rätt munstycken ¨å fixa inställningar efter jag bytte till 70cc och ny fögge den blöddrar som fan, men e lätt på cruise

Det roliga är att det är är ett inlägg på sidan och han som har lagt upp det är en skjortprydd ekonomstudent... Men ändå så är det helt fantastiska själar i kommentarerna som inte hajar sarkasmen och erbjuder sig att leta hemma i garaget efter munstycken. :cry::lol::D

Hahaha! Det här är guld!

Rebecca: Tror ni man behöver reservera bord på Max? Tänker mig att de kommer bli svårt att få plats annars.

Ed: Kan va så att vi får sitta å äta på lagret. Men det finns extra bord och stolar där, så det är ändå nice

Nelly: Vi pratade med max i lödde och dom sa att dom palla trycket, "finns alltid plats"

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha okej, snälla förklara vad som sägs:

"Kummer ni ha lunna melle och en kopp mollbergs så man kan kuppla åe litta mellan racen?"

Har också klurat på den. "En kopp Mollbergs" handlar ju om kaffe (Zoega-sorten Mollbergs blandning), men vad lunna melle är lär vi nog aldrig få veta. :lol:

kuppla åe = koppla av

Edit: lunna melle var googlingsbart! Det är någon form av korv.

Redigerad av Kebab
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har också klurat på den. "En kopp Mollbergs" handlar ju om kaffe (Zoega-sorten Mollbergs blandning), men vad lunna melle är lär vi nog aldrig få veta. :lol:

kuppla åe = koppla av

Edit: lunna melle var googlingsbart! Det är någon form av korv.

Ah, korv och kaffe. Klassiska avkopplingsmetoden.

3231AltImage_1264256_0.jpg

+

IMAG1459kaffe_1264256_1.jpg

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är nästan bud på att dra dit. Lite tråkigt att jag inte har kvar min moppe bara. Kommer ju känna mig en aning utanför om jag tar mig dit via buss.

de e lugge, jag kan ta me brossans fiddy. han e endå inte hemma! den e dock väldigt trimmad, tror du du kan hantera den?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det roliga är att det är är ett inlägg på sidan och han som har lagt upp det är en skjortprydd ekonomstudent... Men ändå så är det helt fantastiska själar i kommentarerna som inte hajar sarkasmen och erbjuder sig att leta hemma i garaget efter munstycken. :cry::lol::D

Haha, med all sannolikhet min polare (om skjortan var vit). Tackar även för liken du delade ut nyss! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, med all sannolikhet min polare (om skjortan var vit). Tackar även för liken du delade ut nyss! :D

Haha jag såg ditt inlägg! Skrattade och scrollade vidare. Sedan dök det upp på min tidslinje nu när Ante gillade det, det var då jag insåg vad det stod för namn på profilen. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha jag såg ditt inlägg! Skrattade och scrollade vidare. Sedan dök det upp på min tidslinje nu när Ante gillade det, det var då jag insåg vad det stod för namn på profilen. :D

Ojjäklar! Forumträff på Facebook. Personen som kommenterat det inlägget jag skrev råkar ju också vara medlem här...

Men blev lite besviken över att liken uteblev....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...