Jump to content

Sämsta bandet någonsin


Renard
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 108
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Vet inte riktigt vad dom heter...men en gång köpte jag en skiva för en femma.

När jag skulle lystna på den så var det en enda mening igenom hela låten.

"Suck my dick, suck my motherfuckin dick!" Om och om igen i 3 minuter.

Värdelöst :P

Den låten äger. Så skönt beat i den.

Lahme är en riktigt värdelös sång. Sök bara på lahme i busken och skratta på er.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni är fan knullade i hjärnan många av er. Ta U2 t.ex. Det ett av världens största rockband vare sig ni vill eller inte, det kan knappast passa in i denna tråden bara för att det inte faller er i smaken.

Tråden är väl till för att skriva om band man inte gillar, right?

Mwhaha, "ni är fan knullade i hjärnan". Kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni är fan knullade i hjärnan många av er. Ta U2 t.ex. Det ett av världens största rockband vare sig ni vill eller inte, det kan knappast passa in i denna tråden bara för att det inte faller er i smaken.

Håller faktiskt med dig där, U2 är som sagt ett av världens största rockband och dom kan omöjligt vara det sämsta bandet någonsin.

Shame on you guys.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo men det sod ju i början av den här topicen Tråden handlar om vilket band du tycker är sämst

och jag tycker U2 är det sämsta och som jag skrev innan smaken är som baken ;)

Men nej, dem är ett av världens största (nått att hänga i granen) rockband så du MÅSTE

tycka om dem.

Ironi där..

The Ark och Thomas Dileva har jag aldrig riktigt fastnat för.. Jag menar..

Brännugnshjärnor :)

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns ett band just nu som fullkomligt slår ut likt ogräs vart man än vänder sig. Givetvis är det My Chemical Romance jag talar om. Grabbarna får för sig att det bästa sättet att vinna lite mark hos kritikerna (fansen sväljer ju trots allt vad de än matas med) är att hylla gamla hjältar, så de tar och gör ett ordentligt konceptalbum!

Det sparas varken på piano eller stråkar när de sätter igång, med pompa och ståt presenterar de det nya albumet för pressen och självklart blir det inte mindre än 4/5 i betyg - det är ju ett konceptalbum!

Oj, så fiffigt med roliga trummor i titelspåret, synd att ni tappade bort det episka. Gnäll gnäll gnäll. Tonårsdepp.

Om tio år kommer världen att se tillbaka på den här groteska skivan och undra sig vad fan de tänkte med. Då kommer MCR inte att finnas längre och förhoppningsvis så har hela emo-genren gått en ödesdiger död till mötes. Innan det är försent; VÄX UPP.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...