Jump to content

Sämsta bandet någonsin


Renard
 Share

Recommended Posts

Okej, nu när jag säger sämsta så menar jag att de är helt talanglösa. De här är de sämsta jag vet:

Basshunter

50 Cent

Och alla andra svenska Hiphopare. Det finns faktiskt utländska Hiphopare som är ganska duktiga. Anledningen till att jag tycker att Basshunter och 50 Cent är dåliga är att vem som helst kan sätta sig framför datorn och lägga ut några rektanglar på rader i "Fruitloops" eller vad det nu heter och vem som helst kan ställa sig och snacka lite till ett schysst beat. (Iallafall jag? :) )

Exempel på band/artister som är bra är:

AC/DC

Van Halen

Sångare/Sångerskor som har bra röst

Thin Lizzy

Deep Purple

Såna som spelar klassisk musik

Osv.

De är bra för att t.ex deras gitarrister är otroligt duktiga och sångarna sjunger bra på riktigt. De har talang, de är musikaliska. DET är skillnaden mellan bra och dåligt. Tyvärr så är de flesta moderna band eller artister ganska värdelösa.

Detta är min syn på saken. :(

Edit: Tog den 100:e posten. ;)

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 108
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Det gör jag inte, men jag menar på att båda två gör väldigt enkel musik. Som de flesta skulle kunna göra. Vem som helst kan till exempel inte spela gitarr, och än mindre spela solona i gamla rocklåtar Osv. Men det här är bara min åsikt, ni får tycka vad ni vill om det.

Om du tror att ingen spelar svåra gitarrsolon idag borde du ta av dig nattmössan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det gör jag inte, men jag menar på att båda två gör väldigt enkel musik. Som de flesta skulle kunna göra. Vem som helst kan till exempel inte spela gitarr, och än mindre spela solona i gamla rocklåtar Osv. Men det här är bara min åsikt, ni får tycka vad ni vill om det.

Så, du menar att 50 Cent sitter framför en dator och spelar DotA?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du tror att ingen spelar svåra gitarrsolon idag borde du ta av dig nattmössan.

Jag vet att folk gör det, men det man hör på radion t.ex. är ofta inte så avancerat.

Men okej, jag lägger mig. Ni har väl rätt iallafall. ;)

Men om jag nu ska förklara en sista gång, så är det såhär:

Om man ska säga en artist/ett band som ÄR dåligt, så kan man ju inte utgå från vad man själv tycker. Man får ju se på hur duktiga de egentligen är. Och när jag sa 50 Cent och Basshunter så menade jag att de inte behöver vara speciellt duktiga på det som de gör för att folk ska gilla musiken. Sen har alla rätt att tycka vad de vill, för det finns alltid någon som gillar musiken. Även om Basshunter inte skulle vara bra på att göra musik så kanske folk diggar hans musik ändå.

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...