Jump to content

Sämsta bandet någonsin


Renard
 Share

Recommended Posts

Det finns ett band just nu som fullkomligt slår ut likt ogräs vart man än vänder sig. Givetvis är det My Chemical Romance jag talar om. Grabbarna får för sig att det bästa sättet att vinna lite mark hos kritikerna (fansen sväljer ju trots allt vad de än matas med) är att hylla gamla hjältar, så de tar och gör ett ordentligt konceptalbum!

Det sparas varken på piano eller stråkar när de sätter igång, med pompa och ståt presenterar de det nya albumet för pressen och självklart blir det inte mindre än 4/5 i betyg - det är ju ett konceptalbum!

Oj, så fiffigt med roliga trummor i titelspåret, synd att ni tappade bort det episka. Gnäll gnäll gnäll. Tonårsdepp.

Om tio år kommer världen att se tillbaka på den här groteska skivan och undra sig vad fan de tänkte med. Då kommer MCR inte att finnas längre och förhoppningsvis så har hela emo-genren gått en ödesdiger död till mötes. Innan det är försent; VÄX UPP.

Yesch.

Grawr!

Jag har ingen aning om vilket band som är sämst, jag vet bara vilka jag gillar och vilka jag inte gillar. :ermm:

Du måste ju veta vilket band du tycker är sämst av banden du inte gillar? :ermm:

Redigerad av Frenzy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 108
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Yes, men trådskaparen formulerade det som "Vilket är det sämsta" och inte "Vilket tycker du är det sämsta", vilket jag antar är grunden för Sianas post.

Rawr.

Självklart, men det är omöjligt att svara på, alla som skrivit här måste ha skrivit vilket band som de tycker är sämst då man inte kan peka ut något band som det sämsta i världen.

Jävla svenska.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns ett band just nu som fullkomligt slår ut likt ogräs vart man än vänder sig. Givetvis är det My Chemical Romance jag talar om. Grabbarna får för sig att det bästa sättet att vinna lite mark hos kritikerna (fansen sväljer ju trots allt vad de än matas med) är att hylla gamla hjältar, så de tar och gör ett ordentligt konceptalbum!

Det sparas varken på piano eller stråkar när de sätter igång, med pompa och ståt presenterar de det nya albumet för pressen och självklart blir det inte mindre än 4/5 i betyg - det är ju ett konceptalbum!

Oj, så fiffigt med roliga trummor i titelspåret, synd att ni tappade bort det episka. Gnäll gnäll gnäll. Tonårsdepp.

Om tio år kommer världen att se tillbaka på den här groteska skivan och undra sig vad fan de tänkte med. Då kommer MCR inte att finnas längre och förhoppningsvis så har hela emo-genren gått en ödesdiger död till mötes. Innan det är försent; VÄX UPP.

MCR e ju asbra :ermm:

Men aja, all techno å trance suger :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...