Jump to content

Filuppladdning.


SlewME
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 742
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vad var det du inte gillade?

Gillar när man är rak emot mig ^_^

Visst blir säkert skit bra men nej, fortfarande taskig uppladdningsstorlek,inget för PS:are (då filer lätt blir uppemot 5,0 mb),Sidan var väl sådär,copyright regeln tycker jag var helt åt helvete.Det är egentligen inte så många som bryr sig och dom som bryr sig dom får väl sätta dit ©[insert name here].Men visst nu sänder jag väl inte ut konstruktiv kritik så du får uppfatta det som du vill (första var konstruktiv men inte andra ;))

Och xsimpa jo,det gick lite för fort där ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst blir säkert skit bra men nej, fortfarande taskig uppladdningsstorlek,inget för PS:are (då filer lätt blir uppemot 5,0 mb),Sidan var väl sådär,copyright regeln tycker jag var helt åt helvete.Det är egentligen inte så många som bryr sig och dom som bryr sig dom får väl sätta dit ©[insert name here].Men visst nu sänder jag väl inte ut konstruktiv kritik så du får uppfatta det som du vill (första var konstruktiv men inte andra :P)

Och xsimpa jo,det gick lite för fort där :P

Och varför säger du inte detta på en gång? Är du rädd för något?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sidan var väl sådär,copyright regeln tycker jag var helt åt helvete.Det är egentligen inte så många som bryr sig och dom som bryr sig dom får väl sätta dit ©[insert name here].

Va?

3. Copyright-skyddade bilder ska inte laddas upp.

Betyder att man inte får ladda upp bilder som andra har copyright på, inte att man måste lägga dit ett © märke :P

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst blir säkert skit bra men nej, fortfarande taskig uppladdningsstorlek,inget för PS:are (då filer lätt blir uppemot 5,0 mb),Sidan var väl sådär,copyright regeln tycker jag var helt åt helvete.Det är egentligen inte så många som bryr sig och dom som bryr sig dom får väl sätta dit ©[insert name here].Men visst nu sänder jag väl inte ut konstruktiv kritik så du får uppfatta det som du vill (första var konstruktiv men inte andra :P)

Och xsimpa jo,det gick lite för fort där (w00t)

lol. hur kass är du? 5mb :P Kanske om man sparar i bmp. Testa att spara för webben, jpg med runt 80% kvalité istället så kommer dina bilder bli normal storlek. För 5mb beror antingen på dålig användare, eller så är det rent skitsnack.

Angående copyrightregeln kommer det inte påverka någon speciellt mycket. Vill man ladda upp en bild på nätet är det i 99% av fallen en bild man själv tagit eller gjort. Copyrightskyddade bilder finns redan på andra håll på nätet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...