Jump to content

Filuppladdning.


SlewME
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 742
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tack men nej tack. Efter silentwhisper-attacken håller jag mig till "etablerade" sidor.

Eller så är du smart nog att ha ett bra lösnord, eller ett lösenord du inte använder någon annan stans. Så slipper du oroa dig.

***

Föresten, orginaldesignen ser ut såhär:

rrje9gqklted87y8b93u92w0hq1ebnf24u.jpg

Så ni inte tror att det är jag som designat den kantiga rutan som inte passar in alls.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller så är du smart nog att ha ett bra lösnord, eller ett lösenord du inte använder någon annan stans. Så slipper du oroa dig.

***

Föresten, orginaldesignen ser ut såhär:

rrje9gqklted87y8b93u92w0hq1ebnf24u.jpg

Så ni inte tror att det är jag som designat den kantiga rutan som inte passar in alls.

Haha, du är så jävla dryg kalle :unsure::ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag använder aldrig samma lösenord anyway.

Som sagt, tack men nej tack. :)

Du vet det va, att om man inte har något att tillföra så är det ibland bättre att vara tyst.

Btw, stora "etablerade" sidor är utsatta för grymt mycket fler attacker än små sidor och behöver inte alltid ha bättre säkerhet. Men det är upp till dig, kan du sluta skriva i tråden nu? Tack. Den handlar om bilduppladdning och vill du framföra negativ eller positiv kritik så är du välkommen men att sitta och snacka skit om säkerhet som du inte har någon aning om är bara onödigt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du vet det va, att om man inte har något att tillföra så är det ibland bättre att vara tyst.

Btw, stora "etablerade" sidor är utsatta för grymt mycket fler attacker än små sidor och behöver inte alltid ha bättre säkerhet. Men det är upp till dig, kan du sluta skriva i tråden nu? Tack. Den handlar om bilduppladdning och vill du framföra negativ eller positiv kritik så är du välkommen men att sitta och snacka skit om säkerhet som du inte har någon aning om är bara onödigt. :)

Que? Snacka skit? :) Jag säger ju bara min åsikt samt svarar på inlägg riktade till mig.

Nu tycker jag hursomhelst att vi inte ska göra en höna av ett ägg här så... End of discussion, ok?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack men nej tack. Efter silentwhisper-attacken håller jag mig till "etablerade" sidor.

Que? Snacka skit? :) Jag säger ju bara min åsikt samt svarar på inlägg riktade till mig.

Nu tycker jag hursomhelst att vi inte ska göra en höna av ett ägg här så... End of discussion, ok?

Ursäkta men.... du säger att min sida har samma säkerhet som Silentwhisper, det är att snacka skit tycker jag, har du några bevis?

Om du nu menar eller syftar på annat så var inlägget onödigt? Eller tycker du att det var fullt nödvändigt inlägg?

Som du sade, vi skiter i det. Högern ska hålla ihop. :)

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta men.... du säger att min sida har samma säkerhet som Silentwhisper, det är att snacka skit tycker jag, har du några bevis?

Om du nu menar eller syftar på annat så var inlägget onödigt? Eller tycker du att det var fullt nödvändigt inlägg?

Tryckte jag på en öm punkt? :)

---

Det har jag inte sagt, jag sa bara att jag, personligen, föredrar etablerade, större sidor där jag vet vad jag får.

Vad gäller inläggets nödvändighet så är det en närmast subjektiv fråga om vad som är ett onödigt respektive nödvändigt inlägg. I det här fallet så anser jag personligen att mitt inlägg var alldeles i sin ordning som en kommentar till det som diskuteras i tråden, särskilt när vi tar i beaktande att det förekommer mycket onödigare inlägg än så.

Snacka om att göra en höna av en fjäder btw.

(Haha, skrev ägg förra gången. Så kan det gå. :) )

-Oj, såg inte din edit. Japp, glöm det här nu.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tryckte jag på en öm punkt? :)

---

Det har jag inte sagt, jag sa bara att jag, personligen, föredrar etablerade, större sidor där jag vet vad jag får.

Vad gäller inläggets nödvändighet så är det en närmast subjektiv fråga om vad som är ett onödigt respektive nödvändigt inlägg. I det här fallet så anser jag personligen att mitt inlägg var alldeles i sin ordning som en kommentar till det som diskuteras i tråden, särskilt när vi tar i beaktande att det förekommer mycket onödigare inlägg än så.

Snacka om att göra en höna av en fjäder btw.

(Haha, skrev ägg förra gången. Så kan det gå. :) )

Ja faktiskt så gjorde du det. Det är som att jag skulle komma och säga att din ev. kan har riktigt skönt rövhål. Dvs. jag grundar mitt argument på vad?

Ja, du tycker förmodligen att ditt påhopp till argument var nödvändigt, annars skulle du inte skrivit som du gjorde - jag anser att så inte är fallet.

EDIT:

Ja vi glömmer detta för 3dje gången ^^

Såg inte din edit!

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tryckte jag på en öm punkt? ;)

---

Det har jag inte sagt, jag sa bara att jag, personligen, föredrar etablerade, större sidor där jag vet vad jag får.

Vad gäller inläggets nödvändighet så är det en närmast subjektiv fråga om vad som är ett onödigt respektive nödvändigt inlägg. I det här fallet så anser jag personligen att mitt inlägg var alldeles i sin ordning som en kommentar till det som diskuteras i tråden, särskilt när vi tar i beaktande att det förekommer mycket onödigare inlägg än så.

Snacka om att göra en höna av en fjäder btw.

(Haha, skrev ägg förra gången. Så kan det gå. :) )

-Oj, såg inte din edit. Japp, glöm det här nu.

Om jag får stäga min helt utomstående åsikt så tror jag du har större chans att göra en höna av ett ägg, än en fjäder :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...