Jump to content

Livet & Döden


Mark
 Share

Recommended Posts

Var inte så äckligt säker på det. Det en ser som rättvisa är kanske mat åt alla och liknande, medans en tycker att rättvisa är att hans baseboll-lag faktiskt kan vinna nästa säsong för de gjorde inte det förra säsongen. Rättvisa är, som allt annat, relativt. Om rättvisa var att få sina böner uppfyllda skulle allt gå åt helvete.

Rättvisa kanske vore att inte typ 1 miljard människor svälter..?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mer, och det beror på att vi är överbefolkade i min mening. :unsure:

Eller att de får lida för att europeer koloniserade stora delar av Afrika och snodde åt sig det mesta av varje? Och är man efter från början är det inte lätt att komma ikapp, när ingen vill hjälpa för att man hellre tjänar pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller att de får lida för att europeer koloniserade stora delar av Afrika och snodde åt sig det mesta av varje? Och är man efter från början är det inte lätt att komma ikapp, när ingen vill hjälpa för att man hellre tjänar pengar.

Ja, men världen skulle vara mycket bättre med färre människor...

EDIT: Vill inte verka tjurig eller så. Jag håller med dig. Men om du tänker på det så skulle världen vara mycket bättre med färre människor.

Redigerad av Frenzy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, men världen skulle vara mycket bättre med färre människor...

EDIT: Vill inte verka tjurig eller så. Jag håller med dig. Men om du tänker på det så skulle världen vara mycket bättre med färre människor.

I samma veva som du är inne på så har man också tydligen bevisat att överbefolkningen är en av faktorerna i att så många är psykiskt sjuka. I alla fall om man kan jämföra med ett test där man överbefolkade en råttpopulation men samtidigt höll matnivån hög så att ingen dog. Många råttor blev kannibaler, bisexuella och sexgalningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I samma veva som du är inne på så har man också tydligen bevisat att överbefolkningen är en av faktorerna i att så många är psykiskt sjuka. I alla fall om man kan jämföra med ett test där man överbefolkade en råttpopulation men samtidigt höll matnivån hög så att ingen dog. Många råttor blev kannibaler, bisexuella och sexgalningar.

Så du anser att om man är bisexuell så är man psykiskt sjuk? Lite skumt tankesätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaså? Av att döma på det han skrev så tycker han tydligen så vilket jag måste för jag är ingen tankeläsare.

Nej nej, jag ska inte tala för skribb men man kan alltid uttrycka sig otydligt och av "erfarenhet" kan jag säga att skribb inte brukar fördöma alternativa sexuella läggningar.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej nej, jag ska inte tala för skribb men man kan alltid uttrycka sig otydligt och av "erfarenhet" kan jag säga att skribb inte brukar fördöma alternativa sexuella läggningar.

Jag tror inte att Hitler hade dödat någon innan han lät gasa ihjäl 6 miljoner människor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror inte att Hitler hade dödat någon innan han lät gasa ihjäl 6 miljoner människor.

skribb skrev själv ett inlägg för ett tag sedan där han sade att han förmodligen själv inte var helt straight, det borde säga en del. Jag vet inte vart du vill komma, men jag vet att skribb inte har något emot folk med alla möjliga sexuella läggninar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, inte särskilt mycket. Han skrev att överbefolkning med hjälp av tillräckliga mängder mat skulle leda till sinnessjuka individer som enligt honom var kannibaler, sexgalningar och bisexuella.

Som sagt, han är inte helt straight själv. Du har reggat dig här idag, jag har varit här i två år och Frenzy ännu längre. Lita på oss :)

Edit: Två och ett halvt till och med ;D

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som sagt, han är inte helt straight själv.

Haha, päronen hans borde kanske minska kylskåpet lite då.

2 år? Nej, inte riktigt än. Min första användare här registrerade sig under år 2004.

Så jag vet vad skribb går för, jag vet vad du går för, och jag vet vad Frenzy går för. Ingenting. :)

Redigerad av I Need
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De äter ju upp den direkt när de får den från alla förbannade organizationer, och så vill de ha mer. Som jävla fiskmåsar vid en korvkiosk.

Jo, de får ju verkligen ett sådant överflöd med. Dessutom går 99% av maten till soldater och andra bovar som tar den innan folket ens fått nys om att det ska komma något. Vi borde skicka ner dig i en låda såvida inte din sjukdom är smittbar. Det skulle vara en riktig pity om hela den tredje världen fick något som var värre än AIDS.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, de får ju verkligen ett sådant överflöd med. Dessutom går 99% av maten till soldater och andra bovar som tar den innan folket ens fått nys om att det ska komma något. Vi borde skicka ner dig i en låda såvida inte din sjukdom är smittbar. Det skulle vara en riktig pity om hela den tredje världen fick något som var värre än AIDS.

De lastar ur massvis med säckar per by. När jag skrev "organizationer" så menade jag såna där kommunist organizationer så som Röda Korset och Rädda Barnen. Och nej, 99% går inte till andra människor. Kanske 45%. Inte 99%.

Och har du inget bättre att komma med, skit i det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De lastar ur massvis med säckar per by. När jag skrev "organizationer" så menade jag såna där kommunist organizationer så som Röda Korset och Rädda Barnen. Och nej, 99% går inte till andra människor. Kanske 45%. Inte 99%.

Och har du inget bättre att komma med, skit i det.

Haha, okej, "kommunist-organisationer"? Det är ju bara de som gör något. Vi andra skiter väl i det. Du gör inte ett piss själv men ändå sitter du och klankar ner på exempelvis Röda Korset? Du är allt bra sjuk du...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...