Jump to content

Läxhjälptråden!


Kebab
 Share

Recommended Posts

Slapptask till lärarinna.

Skrev du bara svar alltså? Eller hur menar du?

Då jag är kass på matte satt hon ofta och hjälpte mig. Och hon frågade hur jag löste uppgiften och jag sade bara "Eh.. Vet inte, det kom bara upp i skallen." och det var ändå rätt. Hon är psykologi lärare också, så det är väl förståeligt om hon tänker som så.

Skriver man bara svar kan man ju knappt få G ^_^ Det är ju hur man löser som är grejen.

Fick dock IG i slutet av kursen, då jag hade IG på varje prov. (Y) till mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har väl några, men du förtjänar inte direkt att få nån. Du skrev din första post dagen innan, lyckades du inte knåpa ihop en recension på över ett dygn?

Men saken är att jag inte läst en bok än, och jag visste in om att vi skulle läsa/lämna in någon bokrecension.

Och, förklara för mig vad som gör att jag inte förtjänar av få en av dig? Fan, ska jag betala in 10,- på ditt jävla konto eller?

Edit:

Kebab gief bokrecension plz :(

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Menar bara att du kan väl åtminstone försöka innan du ber andra att göra jobbet åt dig? Du har väl läst en bok någon gång, eller? Ursäktar mig du inte har det.

Men snälla.

Jag har läst böcker innan, jag tycker om att läsa böcker etc etc.

Men just nu på hösten har det varit så sjukt mycket i skolan, så jag har inte hunnit läsa en bok på engelska, och jag hinner ändå så inte tills nästa tisdag, pga att jag har 3 prov kvar + att jag jobbar i helgen.

Därför skrev jag här, och undrade om någon ville dela med sig av sin bokrecension, eftersom jag inte hinner läsa en bok och skriva en bokrecension. Jag bad inte om att någon skulle vara otrevlig.

Peace

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska skriva ett arbete om slang tills imorgon. Finns det något om Slang som ni tycker jag borde nämna?. Typ något viktigt som ni kanske känner till ^^ ?

Har du med de vanliga som lol, omg, noob. Inte för att det är slang direkt, men ändå?

Snälla, snälla och åter snälla. Någon som har en bokrecension som är skriven på engelska? Jag är i väldigt stort behov av det !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du med de vanliga som lol, omg, noob. Inte för att det är slang direkt, men ändå?

Snälla, snälla och åter snälla. Någon som har en bokrecension som är skriven på engelska? Jag är i väldigt stort behov av det !

Hahahahahahhahaha, snart kommer du stå där på inlämningsdagen med skägget i brevlådan utan recension.

Jag har tyvärr ingen på datorn men hade gärna hjälpt dig annars.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du med de vanliga som lol, omg, noob. Inte för att det är slang direkt, men ändå?

Snälla, snälla och åter snälla. Någon som har en bokrecension som är skriven på engelska? Jag är i väldigt stort behov av det !

Nu har du väl ändå haft 2 dagar på dig att knåpa ihop något? Gör en på G-nivån då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska skriva ett arbete om slang tills imorgon. Finns det något om Slang som ni tycker jag borde nämna?. Typ något viktigt som ni kanske känner till ^^ ?

Skriv om hur talspråk och slanguttryck påverkar och tränger in i skriftspråket.

Asså, typ, liksom osv.

Har du med de vanliga som lol, omg, noob. Inte för att det är slang direkt, men ändå?

Snälla, snälla och åter snälla. Någon som har en bokrecension som är skriven på engelska? Jag är i väldigt stort behov av det !

Översätt en svensk recension.. :mellow:

No one will notice.

(Förutom Ceiling Cat då...)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du med de vanliga som lol, omg, noob. Inte för att det är slang direkt, men ändå?

Snälla, snälla och åter snälla. Någon som har en bokrecension som är skriven på engelska? Jag är i väldigt stort behov av det !

Du har tid att sitta och surfa på GTASajten, men inte tid att ta och knåpa ihop en bokrecension?

I don't buy it.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...