Jump to content

Röstexemplar


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

"Hej, jag heter Erik. Jag gillar små bilar och trånga utrymmen. På fredagkvällar brukar jag pilla med en bomullstops i ollonöppningen. Min fru brukar även massera mina öron med en rostig damsugare."

"Hej, jag heter Erik. Jag gillar långa skogspromenader och mysiga hemmakvällar. Jag gillar även att trycka in min snopp i trånga utrymmen."

"Hej, jag tror jag kommer vinna Idol 2006 för att jag är, snygg... sexig och singel!"

:):)

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk en arbetsmyra, stadig och ful. Lever utan hyra, jobbar sig gul. Glassen den smälter, luktar häst. Men tänk dig en en bög, glass är bäst. Violer är blåa, jag är bög, snacka supermycket, som en hök.

Egon och jag är väldigt kära, kan vara svårt att förstå, men nu ska du få lära. Vi fyller varrandras mynningar i alla tider, som du kanske tror så faktiskt, det svider.

Jag såg en boll idag, röd som vin. Bollen sa hej, du luktar gräddelin. Jag drog svärdet, hytte lite ballt. Bollen sa Va? Jag är faktiskt en galt.

Ur rumpan trillade en lampa ur, ful som satan. Lampen lös inte, oförutsägbart som gatan. Jag skrek lite lätt, fan och bajs. Då lös lampan, som om popcorn blev majs.

Ja, LÅG HUMUR så det förslår.

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade en katt, men den visade sig vara en paj. Jag fick reda på det under båtmässan där jag hittade bläckfisken Evert, han var evigt ung. Jävla sporreluder!

På tåget ringde en utlänning och skällde ut mig. Han sa att hans fru hade ont "typ i arslet". Sen drog vi till BB och mobbade skiten ur bögen i buren... Åh, vilka tider!

Hej, doktor Marhswin! När jag gick i skogen häromdagen hittade jag ett lik... Alltså, ett jävla lik! Fatta vad sexigt! Asså, ja ba drog ned byxorna och tände direkt! Det kom exakt 2 centiliter säd.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...