Jump to content

Röstexemplar


Jacker
 Share

Recommended Posts

Hur kan inte den här ligga i Loungen..? :innocent:

För att den är 2 år gammal..? :naughty:

min gammla är fortfarande ganska lustig ;)

Finska:

"Hej, jag har just lärt mig skriva. Jag är kung haleluujah. Det springer fula turkar ute på gatan, jag gillar dom. Men jag laddade mitt hagelgevär så jag skulle kunna skjuta sönder ett fönster....hhh"

Haha, pröva den på polska <3 :(

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...
  • Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha! Det här var roligare än Microsoft Sam! Pröva den här random texten!!

Små döda blattar är fina att se. Jag kommer ihåg en gång när jag var i Mexiko. Det var ett vackert land med vackra kvinnor. Men barnen var fula som små mumiintroll utan ansiktshud. Fult. Mycket fult

Bättre: Min inkontinens smittar av sig på små islandshästar. akta dig jävligt noga när du går in i en främmande hästhage. jag kan ha varit där. då får du gult grejsimojs i ansiktet. bäst att ta med servett

Bäst: i ditt anus trivs han allra bäst. dolf lundgren. han skriker obceniteter hela nätterna så att du inte kan sova. försöker du bajsa så ger han dig en uppercut som rensar tarmen bättre än ricin

Han låter så politiskt korrekt när han säger det också!

EDIT: Pröva denna på turkiska <_<Ey svenne. jag heeter Ipek med kniiiven leen. cutta cutta cuttu upp diin mamma abooooooooooooooooo Fullkomligt älskar hur hon säger abo!

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...