Jump to content

Röstexemplar


Jacker
 Share

Recommended Posts

http://demo.acapela-group.com/ - Välj Swedish --> Erik (male)

Här kan man leka lite med ett röstprogram på olika språk. Skriv i fältet så säger rösten den. Fast det är inte roligt att vara seriös, skriv så oseriösa och sjuka saker ni kan. Jag vet, väldigt omoget, men man kan få förbannat roliga resultat! :P

Några exemplar från mig [som sagt, sjuka saker. Så det som står nedanför kan vara stötande för vissa. Det här är inga åsikter jag hyser. Förlåt mig...]

Jag blir så jävla kåt av att se på invandrare. När deras föräldrar är på socialen är jag hemma med deras barn. Fast det får jag inte, så jag våldtar dem. Det är skönt att spruta chokladbarn i fejan!

Jag tycker det är dags att göra nåt åt alla homosexuella barnlösa i det här landet. Skicka iväg dem på arbetarläger med alla andra LO- slampor, så får dem känna på ett Sovjet 2.0!

Jag känner mig väldigt häftig och sexuell när jag får se på asfalten utanför ditt hus. Var det sånnadär män i långa rockar som la den? Åh, jag önskar jag fått se det!

Jag blir helt jävla störd i huvudet. Där uppe i norr kan man inte ligga på BB med sitt barn utan att bli tucktad. Det värsta är att Roland Spagglund ska lägga sig i. Han har jeansjacka!

Jävlar vad jag känner för att ta ett dopp. Men dem där jävla negrerna har förorenat sjön. Nu luktar det bajs överallt där. Jävla skit!

Hej! Jag brukar nöja mig med att peta navelen på min fru, Birgitta femtiofyra år gammal, på sommrarna. Medans hon lagar skorpor till lunch brukar jag samla lite sten i smyg. Det är så jag får in spänningen i mitt liv!

En gång, för inte så längesen, bajsade jag under en ek. När jag kom tillbaka nästa dag växte det dunderhonung på trädet. Ägaren blev förtjust, och sa att han ville smeka mina skinkor med sin lemm. Jag kunde inte tacka nej.

Tack vare traumatisk barndom måste jag tillfredställa mig med Herr Janssons grisar två gånger i veckan. Efter det blir jag intelligent, och pillar hästarna i bajsen.

När jag hör låtar som "Kom igen nu, AIK!" Blir jag så driven av en för mig okänd sexlust. Asså, det är helt sjukt! Ser jag en AIK- tröja får jag en utlösning i kalsongerna!

Jag jobbade på en fabrik förr, men min jobbarkompis var svart. Jag kan inte arbeta med svarta. Dem är för mig helt orelevanta. En dag tog jag hans plånbok. Nu är han urfattig, och bor i skogen.

Ronny är en jävla wajt trasch hora. Han samlar på stetoskop och kör upp dem i snoppen. Ronny tycker det är skönt och runkar i missonärställning samtidigt. Aj, aj, aj.

Lapplisa är kåt. När hon blir kåt snor hon dagisbarnens trehjuling och har sex med handtaget. Då blir barnen ledsna, men då kör Lapplisa upp deras huvuden i sin röv och hotar dem till stånds.

The name is Bond. James Bond! Sa Arne och våldtog städerskan på plan två. Städerksan blev så häftig att hon köpte hela serien "Allans djurmat" på DVD.

Igår våldtog jag en hel laxodling. Faktiskt. Det är inte så att jag försöker vara snygg, intelligent och sexig. Tvärtom. När jag kommer hem ska jag slå ihjäl mina katter och steka dem med smör. Mhm.

Låt kuken föra din talan. Det är vad en doktor skulle säga. Ta med en kosovoalban hem och spola ned honom i toan. Jag lovar, reningsverket kommer knulla han med bajskorvar!

När jag var liten hittade jag en gaskammare. Jag lurade min kompis Muhammed dit och gasade ihjäl honom. Efteråt smakade jag på fläsket och knullade honom i analmynningen. Slappare får man leta efter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

"En gång, för inte så längesen, bajsade jag under en ek. När jag kom tillbaka nästa dag växte det dunderhonung på trädet. Ägaren blev förtjust, och sa att han ville smeka mina skinkor med sin lemm. Jag kunde inte tacka nej."

Fan vad bra! :)

Testa den här.

En gång för länge länge sedan levde Bamse i Lokets trädgårdsland. Han hade blivit dumpad av Brummelina som nu för tiden köpte fnask från tyskland.

Jag gillar när han låter berättande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAH :)

vilken rolig sak :lol:

prova denna

Jag gillar när du tar den så där hårt i munnen samtidigt som jag äter av dina muskulösa hårsäckar. Då brukar jag få erektion och tillslut avlägga någon sorts vit smörja i din mun. Det smakar fantastiskt.

Prova även att skriva på svenska fast med t.ex German & Lea :(

Edit: hihi, denna med

Vi är två par som ibland brukar gå ut i skogen. Där har vi roligt och suger korv m.m.

Är ni ett annat par som skulle vilja joina så skriv bara till aftonbladet. Märk brevet med "du jag och din mamma".

Redigerad av spajdermän
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:):lol:

För några dagar sedan började det lukta bajs i mitt badrum. Jag fattade inte varför. Jag grubblade på det i flera timmar, och till slut gick jag in i badrummet. Då hoppade en bajs upp. "Hej", sa den.

Bajsen förklarade att han bodde i en pappersburk, där dom inte fick hoppa upp i toaletter. Jag blev helt jäkla krontokig och kastade honom i väggen så han lämnade en stor fin brun fläck.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...