Jump to content

Bully-Dog Eat Dog


Renard
 Share

Recommended Posts

Har du någon bekräftelse på det? Kan du posta releasedatum och sånt också? :P

Rockstar låter meddela att de arbetar på Bully: Scholarship Edition (Bully är det amerikanska namnet på Canis Canem Edit) till Wii och Xbox 360 för release i USA under vintern (läs tidigt nästa år). Det utlovas nytt innehåll i spelet som fick väldigt positiv kritik, bland annat här på Gamereactor, när det släpptes till Playstation 2 förra hösten.


Premiär: 29 Oktober 2006

Källa: Gamereactor

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Rockstar låter meddela att de arbetar på Bully: Scholarship Edition (Bully är det amerikanska namnet på Canis Canem Edit) till Wii och Xbox 360 för release i USA under vintern (läs tidigt nästa år). Det utlovas nytt innehåll i spelet som fick väldigt positiv kritik, bland annat här på Gamereactor, när det släpptes till Playstation 2 förra hösten.


Premiär: 29 Oktober 2006

Källa: Gamereactor

if (banner_8){document.write('Detta är en annons:');} phpads_deliver(banner_8); if (banner_8){document.write('');}

Ah!

Riktigt trevligt, ser fram emot det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Lite information om Bully: Scholarship Edition till XBox 360 och Wii!

Utöver det vanliga matrialet samt bättre grafik så kommer spelet att innehålla:

8 nya Missions

4 nya Lektioner (Biologi, Musik, Mattematik, Geografi)

Nya upplåsningsbara Items och Kläder

Two-player offline minigames

Nya Awards

Achievements

Spelet kommer att släppas 7 Mars i Europa!

Jag tänker deffinitivt skaffa spelet. Bully var utan tvekan ett av de roligaste spelen jag spelat och i väntan på en uppföljare (de har sagt att det inte kommer bli en uppföljare men nu efter att de släpper den här special versionen så undrar jag) så vill jasg deffinitivt spela om spelet. Och det man får extra känns tillräckligt för att motivera att köpa den nya versionen. Möjligen väntar jag lite tills priset sänks, jag får se. :)

Grafisk jämförelse:

PS2:

bully-20061013072857065_965860_0.jpg

Wii:

bully-scholarship-edition-20080104015245847_965860_1.jpg

XBox 360:

bully-scholarship-edition-20080104005425323_965860_2.jpg

Mellan PS2 och Wii versionerna så är det inte så stor grafisk skillnad men XBox 360 versionen verkar rätt uppiffad. :D

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad arg jag blev nu :mf_doof: . Jag har det på mitt Ps2, men jag skulle inte tacka nej till en uppgraderad version till mitt Ps3.

Blir lite sur över det också, det kom ju ut till PS2, så varför ska dem släppa en uppgraderad version till Xbox360 och Wii:) och låta PS3 ägarna som kanske aldrig spelade spelet vara utan, det är som att se sin lillesyrra få en ponny i julklapp och själv hitta en kolbit med sitt namn på under granen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir lite sur över det också, det kom ju ut till PS2, så varför ska dem släppa en uppgraderad version till Xbox360 och Wii:mf_doof: och låta PS3 ägarna som kanske aldrig spelade spelet vara utan, det är som att se sin lillesyrra få en ponny i julklapp och själv hitta en kolbit med sitt namn på under granen!

Fast om du har en PS3 kan du väl döda din lillasyrra och rida på henns ponny så mycket du vill?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De räknar väl med att de flesta som har PS3 är gammla PS2 ägare och att de som vill spela spelet då redan har spelat det och det kostar att konvertera. Sedan så är XBox 360 versionen orsaken att de lade ned XBox versionen.

Det hela är troligen bara ett förspel till ett multisläpp av en framtida uppföljare. Men visst, lite sugit för PS3 ägare är det nog.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Synd att man inte äger varken Wii eller Xbox 360 då. Well, det är väll bara att drömma sig tillbaka till vintern 2006 och minnas med fröjd hur man slog skiten ur dom där jävla prefekterna, sportfånarna och mobbarna. För att inte tala om nördarna...

Herregud vilka minnen som vaknade nu! :mf_doof::):P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 9 months later...

BUMP!

Spelat har varit ute till PC i några dagar nu, är det någon mer som har provat spelet?

Jag kan ge ett kort intryck (jag ska skriva ett längre när jag klarat hela spelet), spelet har för många buggar och spelkontrollen är stel och riktigt jävla obehaglig. Det känns som en rak port från 360 version, ett slarvjobb. Något som tyder på det är grafikinställningarna där man kan bara ställa in upplösningen, AA och skuggorna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BUMP!

Spelat har varit ute till PC i några dagar nu, är det någon mer som har provat spelet?

Jag kan ge ett kort intryck (jag ska skriva ett längre när jag klarat hela spelet), spelet har för många buggar och spelkontrollen är stel och riktigt jävla obehaglig. Det känns som en rak port från 360 version, ett slarvjobb. Något som tyder på det är grafikinställningarna där man kan bara ställa in upplösningen, AA och skuggorna.

GAAAAAAAH! :P:(:)

Måste.. Skaffa... Ny.. Dator. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har själv spelet kan knappt köra det utan att spelet stängs av. Rockstar ska snart släppa en patch. Kunde typ spela det i en timme. Ibland kan ja spela typ 10min. Ibörjan så hann jag göra 3 lektioner och 3 uppdrag sen avbröts spelet. Kan inte göra uppdraget där man ska hämta mat åt hon som jobbar i matsalen. Hoppas en patch kommer snart som fixar till spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...