Jump to content

Bully-Dog Eat Dog


Renard
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Köpte spelet igår och spelade lite på kvällen. Riktigt kul spel, dock tycker jag att dagarna är på tok för korta. Om man går på lektionerna har man knappt någon tid till annat. Är bara på Chapter 1, kan man gå ut på stan redan nu?

Nepp, det kommer i Chapter 2 har jag för mig. Men i Chapter 1 vet jag att man inte får gå ut. Men staden är ändå knappt nånting. Skulle vara tivolit då.

Redigerad av SiXxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte spelet igår och spelade lite på kvällen. Riktigt kul spel, dock tycker jag att dagarna är på tok för korta. Om man går på lektionerna har man knappt någon tid till annat. Är bara på Chapter 1, kan man gå ut på stan redan nu?

Inte fören Chapter 2, efter några uppdrag.

Ett tips: Gå inte på lektionerna direkt när det ringer.

Första lektionen är från 09:00 till 11:30. Andra är från 13:00 till 15:30. Under de tiderna kommer prefekt (Vakterna) att jaga dig om du kommer under deras synfält (Typ som i Metal Gear Solid).

Men att gå på lektionen kl 09:00/13:00 är slöseri med tid för när klassen är slut så är klockan 11:30/15:30.

Gör istället vad du vill under de tiderna och spring sedan till lektionen 11:00/15:00 (Då får du en halvtimme på dig att ta dig dit som räcker i de flesta fall utom möjligtvis Gymet) istället för så länge du tar dig till lektionen innan 11:30/15:30 så kan du göra den.

Då får du lite mer tid att göra annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Hej.

Här kommer det några drickatips, som förmodligen alla vet om. För att få gratis dricka, gå fram till en drickaautomat, vänta tills det kommer en och lägger i pengar, Ta tag i personen och släng iväg han/hon, och gå fram och så står det "Take drink", ungefär. För att få "Drickahjälmen, som man får när man dricker 500 läsk, gå till en affär och köp där. Snabbare och lättare. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag slutade spela efter att jag klarade det för 3 veckor sedan. Finns tyvärr inte så mycket att göra efter att man klarat det. :teehee:

Jag saknar verkligen spelet. Det var verkligen ett jäkla kul spel. Hade det inte varit för att jhag har så många spel att spela nu så hade jag spelat om det. :wub:

Väldigt synd att det inte blir någon uppföljare. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...