Jump to content

Bully-Dog Eat Dog


Renard
 Share

Recommended Posts

Kolla på föregående sidor.

Annars......Nej,nej nej....NEJ!!!!

Äh, det står inte nånstans i den här teråden att det är exklusivt till ps2. Bara att det förmodligen är det. Och eftersom jag vet att Cortez är en jävel på att hålla reda på såna saker så passade jag på att fråga honom.

Sluta uttala dig om saker du inte vet nåt om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vadå igen??? Bully var väl orginell?

Iallafall jag tycker det är synd att Bully inte får nån uppföljare. Så jäkla kul jag har att spela spelet och precis som med GTA så finns det en massa nytt man skulle kunna göra med en Bully serie.

Men med tanke på all kritik de fick (Oförkänt) så förstår jag om de är tveksamma. Jag tycker att fler skulle göra som den där dommaren i Florida, spela spelet och se själva innan de öppna käften och klagar.

Tur att det finns en hel del andra liknande spel att se fram mot. Red Dead Revolver 2, GTA 4, Saints Row 2, GUN 2...

Edit: Hittade precis en ny bugg. Alla mina tags var plötsligt borta.

Hehe, det var just det jag menade. Jag tyckte att de hade kommit med en originell spelidé(Bully) och genomfört det med stil, och hoppas på att de kommer med ytterligare en ny originell spelidé till deras nästa spel. :teehee:

Du råkar inte veta huruvida det kommer till PC eller inte? :P

Det verkar inte så. Inget officiellt hittills i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHA! Hittade nyss en cool hemlighet i spelet.

För er som inte vill få hemligheten förstörd läs inte spoilern.

Spoiler : På ön ute i sjön på en strand finns en pirat, han attackerade mig så fort jag kom nära. Coolt. När jag slog ner honom stog det "Secret unlocked"

Har tagits upp tidigare i tråden :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skönt att Chapter 3 är över. Sä jäkla dåligt ibland (Speciellt mot slutet). Nästan inga sid-quests. Inga skåp att bryta sig in i. Huvuduppdragen var inte så intresanta storymässigt.

Mot slutet fanns bara huvuduppdrag att göra, inget annat. Jäkligt tråkigt mellan lektionerna, för första gången så gick jag på lektionerna tidigt för att få tiden att gå snabbare.

Men med tanke på att jag hade klarat de flesta lektionerna så fanns det en hel del dötid där med.

Hoppas Chapter 4 är bättre, vilket det visseligen verkar vara nu i början. (Men jag hatar Nördarna nu)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tagsen försvinner, Jawohl. Annars har andra personer som är klottersugna ingen annan stans att klottra så saneringen är viktig för ett fungerande samhälle.

Jo, men vad är meningen med att göra dem då? Det är ju som om gummibanden man sammlar försvinner efter hand eller att de Gnomes man sparkar sönder blir hela igen. Meningslöst.

Har precis klarat Chapter 4 nu. Inget vidare långt kapitel precis, men kul var det. Nog det roligast i spelet hitils. (Spoiler)Men den där friden på skolan varade inte länge precis. Fattar inte vad han snackade om som sa att Chapter 5 var tråkigt för ingen mobbar en. ALLA hatar ju Jimmy nu (Utom Bullies). Nerds anfaller mig helatiden (Fy fasen vad jag hatar dem, de jäkla svikarna. Efter allt man gått igenom med dem, efter allt jag gjort för dem).

Ända klagomål jag ingentligen har är väl (Spoiler) att Gary har varit med så lite och att huvudstoryn var lite svag under Chapter 3, som dessutom var tråkigt. Han har inte synts till sedan Chapter 2. Han är en rätt intresant skurk men jag hade velat se honom ställa till med lite problem också. Jaja, blir väl mer av det nu skulle jag tro.

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ända klagomål jag ingentligen har är väl (Spoiler) att Gary har varit med så lite och att huvudstoryn var lite svag under Chapter 3, som dessutom var tråkigt. Han har inte synts till sedan Chapter 2. Han är en rätt intresant skurk men jag hade velat se honom ställa till med lite problem också. Jaja, blir väl mer av det nu skulle jag tro.

Nej, han är med och mobbar Cornerlius i Wrong side of town, när Greaser-gänget frågar var Algie är, när man sitter bak på en cykel och skjuter Greasers med slangbellan, kommer inte ihåg vilket Chapter det är.

Redigerad av kattälskaren
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, han är med och mobbar Cornerlius i Wrong side of town, när Greaser-gänget frågar var Algie är, när man sitter bak på en cykel och skjuter Greasers med slangbellan, kommer inte ihåg vilket Chapter det är.

Hmm, konstigt. jag minns inte att han var med där. (Chapter 3) Jaja, lite har han iallafall varit med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad tyckte du om de då? Jag tyckte det var lite för lätt och för kort story.

Spelet e riktigt najs, dock som du säjer va storyn lite för kort :o

Det enda jag inte gillade i spelet var Engelska lektionerna,smygar-uppdragen och prefekterna (ja dom e dumma på mig :blink: )

Men endå riktigt bra spel, helt klart värt pengarna :lol:

Edit: Dessa stavfel :o

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...