Jump to content

Hockeytråden!


Gof
 Share

Recommended Posts

Ännu en vinst med bara ett mål över. Trots att Lahti bjöd in Timrå många gånger så höll vi ifrån. Överlag en dålig match med två osäkra lag, men met kyligare PP och en bättre avslutare i Ölvestad så vågar jag tro på final. Jag tror på Djurgår'n!

Härligt att man fick träffa Micke Johansson innan match och få en signerad tröja av han också. Var en njutning att använda i en för dagen jävligt röststark klack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stackars SixXe. Åka hela vägen till Jönköping för att se hans kära MoDo bli snorägda av HV71 med 3-0.

Muahahaha. ^_^

Så du kommer ihåg att jag skulle dit ;) Visst, det var tråkigt att dom fick spö, rejält också. MoDo var bra lite i första sen tog HV över. Var du där? Det var en upplevelse för mig i alla fall, trots förlusten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ännu en vinst med bara ett mål över. Trots att Lahti bjöd in Timrå många gånger så höll vi ifrån. Överlag en dålig match med två osäkra lag, men met kyligare PP och en bättre avslutare i Ölvestad så vågar jag tro på final. Jag tror på Djurgår'n!

Härligt att man fick träffa Micke Johansson innan match och få en signerad tröja av han också. Var en njutning att använda i en för dagen jävligt röststark klack.

Jag skålade med honom efter jag slutat jobbet ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt otroligt viktiga matcher idag om dom sista slutspels platserna.

Skellefteå - Luleå

Linköping - Frölunda

Malmö - Djurgården

Fy fan, jag vågar inte kolla på resultaten sen tror jag... :'(

Jag tror det kommer bli så här.

FBK-MoDo, vinst för MoDo, troligen redan klara, men vad som helst kan hända.

Skellefteå-Luleå, vinst för SAIK, dom har varit starka och förtjänar att komma till slutspel.

Linköping-Frölunda, vinst för Indianerna (Frölunda), dom har varit starka och förtjänar iaf att komma över kvalstrecket.

Malmö-Djurgården, lika. Djurgården behöver poäng, men Malmö behöver mer poäng än DIF för att komma över kvalstrecket, så jag tror Malmö kommer ge allt vad dom har, så jag tror att det blir lika eller ÖT-vinst för Malmö.

DETTA ÄR VAD JAG TROR KOMMER ATT HÄNDA, SÅ KOM INTE MED NÅGRA NEGATIVA KOMMENTARER OM VAD JAG TROR.

Redigerad av pillipossa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja dagens match gick ju åt helvete, 3-1 till Malmö, nu är det bara att jobba hårt, och dom två kommande matcherna blir inte så lätta dom heller, Mora nästa som också jagar säkrare mark och efter det HV-71 som är starka just nu.

Bra att bägge är på hemmaplan....den riktiga hemmaplanen..Hovet, där är det svårt att slå oss.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...