Jump to content

Hockeytråden!


Gof
 Share

Recommended Posts

En kul grej jag hittade på MoDos forum där dom skulle betygsätta arenor. Den här är rätt rolig :shifty:

"Arena: Skellefteå Kraft Knarkarkvart

Parkeringar/trafik: 2 - Rejäl flaskhals just innan arenan om man kommer söderifrån, efter sista rondellen är det en vänstersväng genom mötande trafik och där går det inte många cm i timmen.

Dåliga prakeringsvakter som bara är intresserade av att ta 20 kr av dig, inte hjälpa dig hitta en plats.

Barer: 0 - Haha.

Bardricka (utbud, pris etc): 0 - ingen ölförsäljning

Restaurangutrymme: 0 - ingen resturang

Mat (utbud, kvalitet, pris etc): 0 - dito

Logeutrymmen (stolar, sikt, närvaroupplevelse etc): 3 - Iskalla plaststolar som ger en lunginflammation, dock väldigt lite störande objekt i vägen, OK lutning på läktaren.

Logeservice (utbud, kvalitet, pris etc): -

Korridorsutrymmen bakom läktare: 1 - Labyrint av smala gångar som får Kempehallen att framstå som Central Park i New York rent utrymmesmässigt.

Caféer/godisstånd (antal, placering etc): - Ej testat, jag tog mig inte fram till den enda kiosk de har.

Kaffe/godis m.m. (utbud, pris etc): 3 - Kokhett kaffe som tog hela pausen att kyla för att kunna drickas. Plus för att det kom fram en grabb och sålde kaffet på läktaren ur en tank på ryggen.

Ståplatsläktare (stolar, sikt, närvaroupplevelse etc): - 3

Sittplatsläktare nedre etage (stolar, sikt, närvaroupplevelse etc): 3 - Iskalla plaststolar hyffsat nära isen. Utmärkt sittplatspublik rent engagemangsmässigt. Klappar ofta och mycket.

Sittplatsläktare övre etage (stolar, sikt, närvaroupplevelse etc): -

Omklädningsrum och övriga utrymmen för hemmalag: -

Omklädningsrum och övriga utrymmen för bortalag: -

Helhetsbetyg: 1 - Ett riktigt skithål som fick mig att tro att jag i den Sibiriska andraligans sämsta hemmahall. Jag funderade ett tag på att gå ut i de -15 och värma mig, men jag hittade inte ut."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eudo. Satans fusknisse. Luleå spelar ju i LLA. Inte Konsum.

Bergsäker 1:a på Färjestad - Luleå då :D

Wtf. :shifty:

Och jag som var säker på att det var i COOP. :>

Men... mitt tips faller fortfarande på Luuuule.

Edit: Någon som vet om det visas någon match på TV?

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...