Jump to content

Hockeytråden!


Gof
 Share

Recommended Posts

Luleå - MoDo. Grymt viktig match. Nästan så att det är vinna eller försvinna.

Och Djugården - Frölunda är ju en skitmatch, då dem båda är lag som knappar in på Luleå (Eller går förbi i Frölundas fall) om Lule förlorar. >.<

1-3 är mitt tips. Likadant för DIF med matchen SAIK-Mora

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2-5 till MoDo.

Oh shiet. Tror det blir jäävligt mycket jämnare än så! MoDo har ju fortfarande Salomonsson borta som blir borta resten av säsongen. Sen har dom ju Sundström, Jonsson och Morrison borta med. Så tror det blir mycket jämnare. 2-4 tippar jag då MoDo sätter fyran i öppen kasse :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh shiet. Tror det blir jäävligt mycket jämnare än så! MoDo har ju fortfarande Salomonsson borta som blir borta resten av säsongen. Sen har dom ju Sundström, Jonsson och Morrison borta med. Så tror det blir mycket jämnare. 2-4 tippar jag då MoDo sätter fyran i öppen kasse :teehee:

Luleå brukar ha en förmåga att vika ned sig i viktiga matcher. Och när Luleå väl viker ned sig... då pratar vi rasande korthus, dom tappar allt. Nästan. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch vilken tråkig andra period. Känns som att vi spelade boxplay hela tiden.

Satt och funderade på om DIF-spelarna ville nå slutspel, eller om man ville hamna i ingenmansland och skita i att spela hockey. Det ser löjligt lamt ut. Linkans straff är ett annat bevis på lamheten, vafan gör han? Loja jävel.

Nej, man lyckades vända mot Modo, då jävlar ska man lyckas mot dom här jävlarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch vilken tråkig andra period. Känns som att vi spelade boxplay hela tiden.

Satt och funderade på om DIF-spelarna ville nå slutspel, eller om man ville hamna i ingenmansland och skita i att spela hockey. Det ser löjligt lamt ut. Linkans straff är ett annat bevis på lamheten, vafan gör han? Loja jävel.

Nej, man lyckades vända mot Modo, då jävlar ska man lyckas mot dom här jävlarna.

Haha, 3-1 i skott efter första :wub:

Och dom äckliga jävla skoterraggarna leder över MoDo i deras s.k "arena". En sak är jääävligt säker, och det är att jag aldrig, ALDRIG kommer handla på Coop mer i hela mitt liv!

:ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Satans pissmodo, Se till att sätta några puckar för fan!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!--

FERNAN SÄTTER DEN EFTER 58:43!!! 3-2!!! :ermm:

EDIT.. Linkan.. :wub:

59:27 DIF Mål 4-2 Fredrik Bremberg EQ EN

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mattias Modig är kungen. 39 räddningar.

Och härligt att spöa skit Modo.

Och så länge Frölunda inte kommer till slutspel så är jag nöjd, dock skulle jag bra gärna sett att SAIK tar den sista platsen istället för dom där jävla Linköping... :ermm:

Hejar inte du på Luleå = Hata SAIK?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mattias Modig är kungen. 39 räddningar.

Och härligt att spöa skit Modo.

Och så länge Frölunda inte kommer till slutspel så är jag nöjd, dock skulle jag bra gärna sett att SAIK tar den sista platsen istället för dom där jävla Linköping... :ermm:

Jävla äckel-Lulå. De enda dom gör där uppe är och knulla renar i sin s.k "arena".

Redigerad av SiXxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill hålla med dig, Men COOP är finare än Swedbank. (imo)

Jag hoppas du skojade? Förfan, MoDos arena har fått 5 stjärnor i varenda jävla program. COOP får väl högst 3!

Och MoDos arena kostade 250 mille att bygga. Luleås kostade inte alls så mycket.

Redigerad av SiXxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hrhr..

HV 80, FBK 79. HV har en match mindre spelat. Utökningen kommer. :ermm:

Håller inte du på leksand? ( :wub: ) ...eller har jag drömt det?

(quotade bara ett av dina inlägg där du visat att du håller (?) på HV, var inte direkt menat till just det där)

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HÅÅÅÅÅVEEEEE!

Dom kommer i år. Bara Liv tar sig i kragen ett par kilon.

Håller inte du på leksand? ( :ermm: ) ...eller har jag drömt det?

(quotade bara ett av dina inlägg där du visat att du håller (?) på HV, var inte direkt menat till just det där)

nope. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...