Jump to content

Hockeytråden!


Gof
 Share

Recommended Posts

Slutspel? Det har vi redan. SM-guld kan däremot bli lite krångligare.

:)

Du är bara så förbannat smart, Slutspelet kommer vi till. Minst semi. :P

------------

Jag var inne och läste på Färjestads forum. Inte klokt vad dom skriver under matchen. När dom låg under med 0-2 började dom prata om att DIF var ett jävla allsvenska-gäng.

Man kan inte annat än älska hur dumma kaffebönderna är. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite svagt av DIF att bjuda in Mora igen. Och domaren fortsätter att hålla pissig nivå och Thomas och BK och grabbarna överröstar Moras klackens äckliga trumma, tvi fan.

Jag vill ha Canal+ (w00t)

--- Men, men. Hoppas Malmö käkar in på Luleå dom sista tjugo. Annars går allt ganska bra i nuet tror jag ^_^

EDIT. 3-5 Fimpen! ;)

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite svagt av DIF att bjuda in Mora igen. Och domaren fortsätter att hålla pissig nivå och Thomas och BK och grabbarna överröstar Moras klackens äckliga trumma, tvi fan.

Aaaah, jag hatar Claesson! Han dömer i Växjö ibland också och han är den absolut sämsta domaren.

BTW så leder MoDo med 5-1 efter hattrick av Morrison och 2 mål av Skröder. Skröder gjorde 4 poäng i andra perioden (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! Fan vilka trogna kaminer det är därborta! Vi hatar Mora hördes klart och tydligt i radion. (w00t)

EDIT. STRAFF!!

Fan, fimpen missade

Ja. Sköna snubbar.

Fimpens straff tycker jag tyvärr var lite klent slagen, tycker man ska satsa på kryssen istället för tunnel. Men annars en fantastisk insats av hela laget. Thomas Johansson och Ronnie Pettersson var felfria, resten av laget var kgrymma men alla gjorde någon form av billigt misstag. Men så grymt skönt i alla fall. Nu tar vi HV sen av bara farten...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...