Jump to content

Hockeytråden!


Gof
 Share

Recommended Posts

Mja Modo har guldläge för vinst. Både Linkan och Daniel Larsson saknas till matchen imorgon. Vilket betyder att den mer osäkra Lassila kommer få stå, plus att Linkan är våran poänggörare plus att han är den som ska avgöra för oss i matcherna. Illa. Men, vafan en förslut hit och dit...

Kan kosta DIF en plats i elitserien.

Men vad tror du det blir imorgon då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja Modo har guldläge för vinst. Både Linkan och Daniel Larsson saknas till matchen imorgon. Vilket betyder att den mer osäkra Lassila kommer få stå, plus att Linkan är våran poänggörare plus att han är den som ska avgöra för oss i matcherna. Illa. Men, vafan en förslut hit och dit...

Äsch, Djurgården vinner iaf :D

DJURGÅRDEN! DJURGÅRDEN!

Redigerad av Lajnux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja Modo har guldläge för vinst. Både Linkan och Daniel Larsson saknas till matchen imorgon. Vilket betyder att den mer osäkra Lassila kommer få stå, plus att Linkan är våran poänggörare plus att han är den som ska avgöra för oss i matcherna. Illa. Men, vafan en förslut hit och dit...

Glöm inte Hörnqvist... :D

För om jag uppfattat rätt verkar även han vara ganska viktigt för DIF. Även om det är Linkan som är den, i min mening, bästa spelaren i DIF.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan kosta DIF en plats i elitserien.

Men vad tror du det blir imorgon då?

Som sagt var, hit och dit, det är många matcher kvar. Jag är säker på att DIF klarar sig kvar i Elitserien, men jag är inte absolut inte säker på att man vinner borta imorgon för det.

Eudoros: Jamen han och Ribbenstrand är på landslagsuppdrag. Dom är uträknade sedan tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som sagt var, hit och dit, det är många matcher kvar. Jag är säker på att DIF klarar sig kvar i Elitserien, men jag är inte absolut inte säker på att man vinner borta imorgon för det.

Eudoros: Jamen han och Ribbenstrand är på landslagsuppdrag. Dom är uträknade sedan tidigare.

Jag är med ganska säker på att DIF klarar sig. Men tror inte dom klarar slutspelsplats...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tvivlade du? ;)

---------------

:D

Nu är det fest! :D

Faktiskt - JA. :D

Var spänd ända tills Omark gjorde det förlösande 3-1 målet, som han vallade in.

Måste bara säga det... hur grym har inte dom 3 Lulespelarna varit i JVM?! Lindqvist, Isaksson och Omark är ju kungar. dancing_817245_0.gif

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och BLÄÄÄÄÄÄÄÄH! FÖRBANNADE SKITRYSSAR!

Blir så förbannat sur. Sverige börjar ju hur jävla bra som helst, 1 mål och 3(!?) ramträffar. Synd att inte Bäcktström fick sätta det där friläget...

Och sen, när någon fulryss passar upp i mitten, så studsar självklart pucken på en svensk och vips - till en friställd långhårig ryss. :rolleyes:

Och sen, så skulle självklart den där finniga gallerpojken i Ryssland göra 2-1, genom powerplay.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och BLÄÄÄÄÄÄÄÄH! FÖRBANNADE SKITRYSSAR!

Blir så förbannat sur. Sverige börjar ju hur jävla bra som helst, 1 mål och 3(!?) ramträffar. Synd att inte Bäcktström fick sätta det där friläget...

Och sen, när någon fulryss passar upp i mitten, så studsar självklart pucken på en svensk och vips - till en friställd långhårig ryss. :rolleyes:

Och sen, så skulle självklart den där finniga gallerpojken i Ryssland göra 2-1, genom powerplay.

Äsch, det är väl inget, det här vänder dom :P!

Förresten, vem gjorde Sveriges mål? Pappa kollar på Lakers här hemma så jag kan inte se matchen ;).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...