Jump to content

Hockeytråden!


Gof
 Share

Recommended Posts

0-0 än sålänge . Klar dominans av Djurgården

EDIT:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! 1-0 BENGAN :D :D :D :D :D

Haha, det varade inte länge. Fast egentligen ska väl inte jag va så glad, HV drar ju ifrån i toppen :( För HV vann väl med 3-1, eller hörde jag fel ^_^

BTW så hejar jag ju lite på Lakers i allsvenskan. Givetvis inte lika mycket som på MoDo men innan var jag nästan lika mkt fantast där som i MoDo. Och idag kom jag på att dibel eller vad han heter hejar på hammarby, och Växjö slog Hammarby med 10-1 :huh: Ville bara säga det ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BTW så hejar jag ju lite på Lakers i allsvenskan. Givetvis inte lika mycket som på MoDo men innan var jag nästan lika mkt fantast där som i MoDo. Och idag kom jag på att dibel eller vad han heter hejar på hammarby, och Växjö slog Hammarby med 10-1 :ph34r: Ville bara säga det :P

Två veckor sen bara :D Och hur fan kan man heja på ett lag som heter lakers :P och hur fan kan man hålla på 2 lag i samma land :P

Vinst mot huddinge idag och det ser ljust ut, förlust och det ser mörkt ut :mellow:

http://aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,977317,00.html tror inte han fattat att det är regelrätta tacklingar som ska belönas eller har jag fel?

Redigerad av dibel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Två veckor sen bara :ph34r: Och hur fan kan man heja på ett lag som heter lakers :D och hur fan kan man hålla på 2 lag i samma land :P

Vinst mot huddinge idag och det ser ljust ut, förlust och det ser mörkt ut :mellow:

http://aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,977317,00.html tror inte han fattat att det är regelrätta tacklingar som ska belönas eller har jag fel?

Varför skulle man inte kunna heja på Lakers? Går ju betydligt bättre för dom än för Hammarby :P Jag kan heja på två lag i alla fall, även fast det alltid har varit MoDo i första hand. Jag säger bara 10-1 :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför skulle man inte kunna heja på Lakers? Går ju betydligt bättre för dom än för Hammarby :D Jag kan heja på två lag i alla fall, även fast det alltid har varit MoDo i första hand. Jag säger bara 10-1 :P

Så du hejar på ett lag för att det går bra för dom eller? :ph34r: Jag säger bara Hovets hörna är stängd idag :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

What you said.

Och dibel, det går inte särskilt bra för Lakers just nu va? Jag började heja på Lakers när dom var i ettan.

Hm ok du bor i Växjo då har du all rätt att heja på lakers.

Då ifrågasätter jag ditt MoDo stöd istället :mellow: (Det gäller dig också Godfather fast ett annat lag)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm ok du bor i Växjo då har du all rätt att heja på lakers.

Då ifrågasätter jag ditt MoDo stöd istället :P (Det gäller dig också Godfather fast ett annat lag)

Haha, okej. Jag ska ta hela historien:

Det var SM-finalen 99. Nästan alla i min klass skulle på kvällen heja på MoDo i den sista och avgörande matchen. Jag ville ju inte bli utanför så jag sa att jag med skulle heja på MoDo. Som ni vet så förlorade ju MoDo matchen... Så nästa dag när jag kom till skolan så var helt plötsligt alla Brynäsare, utom jag då :P Sen dess har jag hållt fast vid MoDo :mellow: Ska se min första MoDomatch i år i Jönköping mot HV den 15:e februari :D Har även fått kontakt med trumslagarn i MoDoklacken så ska nog upp till Ö-vik nästa år :ph34r: Det var hela historien :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, okej. Jag ska ta hela historien:

Det var SM-finalen 99. Nästan alla i min klass skulle på kvällen heja på MoDo i den sista och avgörande matchen. Jag ville ju inte bli utanför så jag sa att jag med skulle heja på MoDo. Som ni vet så förlorade ju MoDo matchen... Så nästa dag när jag kom till skolan så var helt plötsligt alla Brynäsare, utom jag då :P Sen dess har jag hållt fast vid MoDo :mellow: Ska se min första MoDomatch i år i Jönköping mot HV den 15:e februari :P Har även fått kontakt med trumslagarn i MoDoklacken så ska nog upp till Ö-vik nästa år :ph34r: Det var hela historien :P

Hehe ok. Jag nöjer mig med att du går på vissa matcher iallafall :D

Godfather däremot...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...