Jump to content

Hockeytråden!


Gof
 Share

Recommended Posts

Här är JVM-truppen

Målvakter

Jhonas Enroth, Södertälje

Joel Gistedt, Frölunda

Backar

Jonas Ahnelöv, Frölunda

Alexander Hellström, Björklöven

Niklas Hjalmarsson, HV71

Jonas Junland, Linköping

Patrik Nevalainen, Björklöven

Daniel Rahimi, Björklöven

Alexander Ribbenstrand, Djurgården

Forwards

Tom Wandell, Ässät

Patric Hörnqvist, Djurgården

Andreas Thuresson, Malmö

Patrik Berglund, Västerås

Martin Johansson, Bofors

Nicklas Bäckström, Brynäs

Alexander Sundström, Björklöven

Nicklas Bergfors, New Jersey

Magnus Isaksson, Luleå

Fredrik Pettersson, Calgary Hitmen

Patrik Zackrisson, Rögle

Linus Omark, Luleå

Robin Lindqvist, Luleå

Andreas Molinder, MODO

Skönt med en MoDoit iaf :P.

Redigerad av SiXxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm nja. Senaste matchen jag var på Aik-Hammarby så var det bra drag av oss som var där. Trots att det var Globen :D

Det där är svaret på frågan inte när vi hade bra stämning sist :)

För det första var inte det där svaret på frågan. För det andra var det senast ni hade bra stämning.

SiXxe jag tycker du borde inse att Bajen har mycket bättre klack än Modo i hockey också. Vem fan tar Modoklacken på allvar över huvud taget?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SiXxe jag tycker du borde inse att Bajen har mycket bättre klack än Modo i hockey också. Vem fan tar Modoklacken på allvar över huvud taget?

Du tål inte skämt.

Jaa, eftersom MoDoklacken är större än DIF-klacken och Bajen-klacken är större än DIF-klacken så kanske Bajen-klacken är större. Jag är nöjd bara MoDo har bättre klack än dom jävla 08:orna, och det har dom!

Redigerad av SiXxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du tål inte skämt.

Jaa, eftersom MoDoklacken är större än DIF-klacken och Bajen-klacken är större än DIF-klacken så kanske Bajen-klacken är större. Jag är nöjd bara MoDo har bättre klack än dom jävla 08:orna, och det har dom!

Ok. Men nu tar jag inte det inlägget på allvar eftersom jag både tror och hoppas att du fortfarande skämtar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skämtade om att Bajen-klacken var större. Men jag skämtade fan inte om att MoDo-klacken är större än DIF-klacken, för det är den.

:D

--

:) |

--

Okej, Större. Men sämre, Hellre kvalité (Djurgården) för kvantitet (Modo)

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skämtade om att Bajen-klacken var större. Men jag skämtade fan inte om att MoDo-klacken är större än DIF-klacken, för det är den.

Ok igen. Men då tycker jag du kan fortsätta skämta. Sedan handlar det inte om storleken. Bara för att man står i klackensektionen med en Modotröja och inte sjunger eller för något ljud alls, så betyder inte det att klacken blir bättre. Fast jag tror du förstår det, även fast det inte märks.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första var inte det där svaret på frågan. För det andra var det senast ni hade bra stämning.

Det ÄR svaret på frågan. Det är möjligtvis svaret på frågeställningen "Vilken match har haft bäst stämning alla sporter inräknade?" också :)

Sen Sixxe så står ungefär 90 procent av Bajens åskådare i klacken :D

Vi får se vilka som låter mest, Bajen 30:e december 2006 eller Dif 4/!? 2007 :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det ÄR svaret på frågan. Det är möjligtvis svaret på frågeställningen "Vilken match har haft bäst stämning alla sporter inräknade?" också :)

Sen Sixxe så står ungefär 90 procent av Bajens åskådare i klacken :D

Vi får se vilka som låter mest, Bajen 30:e december 2006 eller Dif 4/!? 2007 :(

Det kan man ju inte veta. Jag själv tycker att DIF - Modo år 2000 när Järnkaminerna fyllde båda kortsidorna i Globen och sjöng till varandra var grym stämning. Det var själv en av mina första hockeymatcher, och nästan den man kommer ihåg mest. SM-Guld på köpet också.

Eller kvartsfinalerna 2003 mot HV71 när vi inte bara fyllde kortsidan på Hovet, utan ena långsidan också. Då var det nästan också bättre stämning än jämfört med FBK matchen för ett år sen. Kommer ihåg att HV-fansen hade tagit med sig en stor skara på runt 1000 man, men folket satt ner och höll käften, undra varför?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det ÄR svaret på frågan. Det är möjligtvis svaret på frågeställningen "Vilken match har haft bäst stämning alla sporter inräknade?" också :wub:

Sen Sixxe så står ungefär 90 procent av Bajens åskådare i klacken :wub:

Vi får se vilka som låter mest, Bajen 30:e december 2006 eller Dif 4/!? 2007 ^_^

Kanske dom gör, men hur mycket sjunger dom?

Och ja, DIF-klacken sjunger väl antagligen mer än MoDo-klacken. Men eftersom fler står i MoDos klack så hörs dom mer. Men visst var det coolt de JK körde mot FBK förra året. De kan jag erkänna att MoDo-klacken aldrig skulle klara!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske dom gör, men hur mycket sjunger dom?

Och ja, DIF-klacken sjunger väl antagligen mer än MoDo-klacken. Men eftersom fler står i MoDos klack så hörs dom mer. Men visst var det coolt de JK körde mot FBK förra året. De kan jag erkänna att MoDo-klacken aldrig skulle klara!

Ja, i snitt så står det nog mer folk i Modos klack än i våran, men det är i vissa stunder. Nu när 1/3:s kortet är i fullgång så är våran klack hyfsat stor. Men jag tvivlar på att Modos klack låter högre. Nu kan man ju däremot inte avgöra, men jag tvivlar i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, i snitt så står det nog mer folk i Modos klack än i våran, men det är i vissa stunder. Nu när 1/3:s kortet är i fullgång så är våran klack hyfsat stor. Men jag tvivlar på att Modos klack låter högre. Nu kan man ju däremot inte avgöra, men jag tvivlar i alla fall.

Nja, jag vet inte. Men jag tvivlar inte en sekund på att MoDo inte skulle få upp sånt intresse som DIF mot FBK förra året.

Redigerad av SiXxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...