Jump to content

Hockeytråden!


Gof
 Share

Recommended Posts

"

Som du sa: "Vet man inte tabellen och de som Eudoros sa, då är man inte intresserad"

???

Ska jag rabbla upp alla lagen i elit serien?!

Som du vill: Timrå, Mora, Brynäs, HV 71, Frölunda, Modo, Djurgården, Färjestad, Linköping, Luleå, skellefteå, Malmö.

Nöjd nu då?! :)

---------------

Som sagt, jag vill inte gå ut i off-tropic så kan vi gå tillbaka till handlingen?

Men jag har inte bestämt dina intressen ^_^? Jag sa att man inte kan vara intresserad. Du har ju sagt innan i tråden att du inte hade något favoritlag och bla bla.

Första träffen på Google måhända?

Haha, rätt :D.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag har inte bestämt dina intressen :)? Jag sa att man inte kan vara intresserad. Du har ju sagt innan i tråden att du inte hade något favoritlag och bla bla.

Ja?

Jag är iaf intresserad av hockey och det kan du inte ändra på iaf.

Något problem att jag inte har favorit lag?

Måste denna tråden vara seriös till 100?

Har flera favorit lag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja?

Jag är iaf intresserad av hockey och det kan du inte ändra på iaf.

Något problem att jag inte har favorit lag?

Måste denna tråden vara seriös till 100?

Har flera favorit lag.

Herregud, efter de du har rabblat upp i denna tråden så förstår man att du verkligen inte är intresserad! Så, kan du sluta skriva i denna tråd?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Herregud, efter de du har rabblat upp i denna tråden så förstår man att du verkligen inte är intresserad! Så, kan du sluta skriva i denna tråd?

Vad är det som jag skriver som verkar att jag är helt totalt ointresserad av hockey?

Om jag säger att jag är intresserad av hockey så är jag det.

Och jag skriver var jag vill och när jag vill, det kan du inte bestämma.

Du har inte rätt att säga att jag ska sluta skriva i en tråd som du inte äger ens.

---------------

Hur tror ni det går på nästa match? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, jo, NEJ :D Jag tittar inte ens på Ishockey.. Det är bara intressant att se vad ni pratar om :P

Äh.. pallar inte ens kolla på hockey.. vet inte ens vilken kanal :blink:

Nu avslöjar jag en hemlis publikt. :)

Jag tittar inte ens på hockey och har inte tittat på tabellen.

Jag har en stark magkänsla att MoDo vinner ikväll. . .

Ni får säga till mig sen vad det blev ^_^

Det här säger det.

Redigerad av SiXxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men för fan, nu börjar den här tråden spåra ur rejält.

Kanske bara ska skippa skitet och skriva om ishockeyn?

Och Luleå torskade igår, mot Linköping, på hemma plan...

Besviken var vad jag var. Speciellt eftersom Lule hade 5 raka vinster på hemmaplan och Linköping har varit väldigt formsvaga på sistonde, men men, så är det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här säger det.

Ja?

Vart vill du komma till?

Jag tycker att det är roligt och snacka om det ämnet.

Det var riktigt längesen jag kollade på hockey och jag har glömt vilken kanal det är.

Jag tittar däremot på tabellen då och då.

Och Om du ska svara på inlägget eller något så får du ta det via PM, vill inte att det ska gå ut över de andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja?

Vart vill du komma till?

Jag tycker att det är roligt och snacka om det ämnet.

Det var riktigt längesen jag kollade på hockey och jag har glömt vilken kanal det är.

Jag tittar däremot på tabellen då och då.

Och Om du ska svara på inlägget eller något så får du ta det via PM, vill inte att det ska gå ut över de andra.

Haha, lol. Bara gå från tråden, snälla. Du kan inget om hockey.

OT: MoDo vann igår, dom har en riktigt fin form nu. I morgon piskar vi brynäs med typ 5-1 :).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, lol. Bara gå från tråden, snälla. Du kan inget om hockey.

OT: MoDo vann igår, dom har en riktigt fin form nu. I morgon piskar vi brynäs med typ 5-1 :D.

:)

Vem har sagt att jag ska lämna tråden?

Vem har sagt att jag inte kan ngt om hockey?

Inte så konstigt, du var hatad när du var ny här och nu kritiserar du sånna som är nya bara för få igen, det är diskriminering.

Lär dig ordet och försök göra något åt det.

--------------

OT: Jodå, undrar vem som vinner elitserien till slut.

Ganska jämt om man ser i längden ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håll käften. Han har lika rätt att snacka hockey som du. Eller?

Ja, men han kan ju inget. Så, håll käften på dig själv jävla Djurgårdare. Hoppas dom åker ner i allsvenskan och får möta Växjö nästa år. Men kan vi gå OT nu eller?!

Och på tal om vilka som vinner ES:

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,941948,00.html

Redigerad av SiXxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, men han kan ju inget. Så, håll käften på dig själv jävla Djurgårdare. Hoppas dom åker ner i allsvenskan och får möta Växjö nästa år. Men kan vi gå OT nu eller?!

Spelar det någon roll? Han ställer i alla fall frågor och undrar, är väl lika bra det?

Men visst, ontopic, och den som lägger in ett enda ord till om han vad han nu heter ska vara här eller inte, tycker jag själv ska försvinna.

Och Lasse Anrell har väl aldrig kunnat tippa? Bara för att Modo just nu är ganska komplett utan skador så behöver man ju inte vara bästa laget? Bara för någon månad sen var ju Modo ett krislag med bara en Sundström som gjorde något. Nej vi alla vet att Färjestad kommer vinna denna för året tråkiga serie.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och Lasse Anrell har väl aldrig kunnat tippa? Bara för att Modo just nu är ganska komplett utan skador så behöver man ju inte vara bästa laget? Bara för någon månad sen var ju Modo ett krislag med bara en Sundström som gjorde något. Nej vi alla vet att Färjestad kommer vinna denna för året tråkiga serie.

Nej, men ändå kul att han tippar MoDo. Och i år har förfan inte MoDo haft någon kris :)?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och Lasse Anrell har väl aldrig kunnat tippa? Bara för att Modo just nu är ganska komplett utan skador så behöver man ju inte vara bästa laget? Bara för någon månad sen var ju Modo ett krislag med bara en Sundström som gjorde något. Nej vi alla vet att Färjestad kommer vinna denna för året tråkiga serie.

Sant, sant. MoDo är för mig ett bra lag, men dom har, åtminstonde vad jag tror, inte tillräcklig trupp för att det ska räcka till SM-guld. Tror även jag att det blir något "tråk-lag" som Färjestad som vinner. Usch, jag hatar dom. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sant, sant. MoDo är för mig ett bra lag, men dom har, åtminstonde vad jag tror, inte tillräcklig trupp för att det ska räcka till SM-guld. Tror även jag att det blir något "tråk-lag" som Färjestad som vinner. Usch, jag hatar dom. :)

MoDo har trupp med den backbesättning dom har. Och håller med dig om "tråk-lagen" som tex FBK. Äckliga köpelag är vad det är! T.o.m Wikegård trodde med den backbesättningen att MoDo kunde ta guld!

Nja det kanske jag också kan hålla med om. Men om man ska gå efter vad Arne och Ankan sa för en månad sedan när vi spöade er. Så...

Nja, men det var ju ingen riktig kris, vi låg ju trots allt sexa.

Redigerad av SiXxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...