Jump to content

Spelfilmer


n00dles
 Share

Recommended Posts

Ingen direkt "spelvideo" men det är ett intro jag arbetar på. Jag vet dock inte om jag ska använda det här, eller det jag länkade tidigare. Kankse ändrar musiken, eller lägger in mer text eller något liknande. Konstruktivkritik uppskattas. Det är mer eller mindre det mest typiska intro man kan göra i After Effects, men det funkar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen direkt "spelvideo" men det är ett intro jag arbetar på. Jag vet dock inte om jag ska använda det här, eller det jag länkade tidigare. Kankse ändrar musiken, eller lägger in mer text eller något liknande. Konstruktivkritik uppskattas. Det är mer eller mindre det mest typiska intro man kan göra i After Effects, men det funkar.

Jag tycker det ser väldigt cleant och avskalat ut, och det är positivt. Något du skulle kunna göra är att ditt youtubenamn är med i introt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det ser väldigt cleant och avskalat ut, och det är positivt. Något du skulle kunna göra är att ditt youtubenamn är med i introt.

Tackar. Och, jag prövade att ändra lite, så att jag inkluderade mitt youtube namn (vilket egentligen GS-loggan är, men det kanske inte är så logiskt för de som inte har varit inne på min kanal.) och lade till så jag kan enkelt byta text beroende på vilket spel jag ska lägga upp en film på. Lade in lite gameplay också, så man får se hur jag hade tänkt att det ska "fadeas" till spelet.

Det jag stör mig mest på är att jag kan verkligen inte få in så att namnet och loggan håller sig kvar!

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

<object width="560" height="345"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="345"></embed></object>

lyckades filma en spycrab häromdagen. svårt som fan, fick vänta väldigt länge innan han kröp ut. lyckligtvis är de små gynnarna blinda, men de har utvecklad hörsel.

Va i helvete är det där och vad gör den? O_o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hur är spelet? Känns det som Uncharted 2 remix?

Kontrollen är sjukt skön. Aldrig kört Uncharted 2, så jag kan inte jämföra, men den är grymt bekväm och känns realistist-responsiv (dvs, en liten ms. delay på hopp och sådant. Känns naturligt efter ett par hopp.), fluid och extremt snyggt. Men det syns ju verkligen inte i videon, men det är snuskigt vad snyggt det är.

Men nu har jag inte kört hela spelet, jag har bara kört demot. Men demot är värt ett försök om du sitter på gränsen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 8 months later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...