Jump to content

Spelfilmer


n00dles
 Share

Recommended Posts

Drar upp tråden för att jag gärna skulle vilja ha lite feedback på min senaste maplestory film. Det spelar ingen roll om ni vet något om spelet. skulle bara vilja veta vad ni tycker. :P

http://youtube.com/watch?v=rSgh6UXd_Bg

Bra :mf_doof: . Äntligen så förstår jag vad Maplestory är för något :unsure: . Jag trodde först att det var nån jävla 2D chatt :(.

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

Gjorde nyss en kortfilm från Driv3r. Vad tycks? Helst ingen ''den sög''-kritik utan lägg till några meningar om varför den var bra, dålig eller mitt i mellan. <_<

Bruto is a police officer and the alarm at the station goes of. On the other side of the city Tito Belltron sitting in his apartment. This is just a regular day of a police officer in Miami.

The Police Officer

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde nyss en kortfilm från Driv3r. Vad tycks? Helst ingen ''den sög''-kritik utan lägg till några meningar om varför den var bra, dålig eller mitt i mellan. :doh:

Bruto is a police officer and the alarm at the station goes of. On the other side of the city Tito Belltron sitting in his apartment. This is just a regular day of a police officer in Miami.

The Police Officer

Den sög faktiskt. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den sög faktiskt. :mf_doof:

I know.. Ibland får jag bara en idé att göra någon film. Det är väl mer som någon form av ''tribut'' till äldre filmer som påminner oss om hur det faktiskt såg ut förr. Dessvärre var kameravinklarna litet för avancerade (ja, för avancerade!) i den sista scenen. Jag gillar att exprimentera med filmer.

Fick även ett plötsligt en idé att göra en musikvideo till PSB's Tonight is forever musikvideo.

För er som gillar Vice City så kanske det är något förutsatt att ni gillar pop. Försökte fånga Vice Citys ''fina'' atmosfär. Nostalagi, någon? :D

Pet Shop Boys - Tonight is forever (Vice City, sångtext i 'about this video))

Gjorde nyligt denna trailer. BLev nöjd.

Heat Trailer

Kan ingen lägga upp några ovanliga/konstiga klipp som ''The Police officer''? Kan vara kul att se ibland. Håller på att göra en som heter Shadcovzs Suburban night nu. Den blir förhoppningsvis ovanlig.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Godfather vs. Rok

Objective: Best stunt involving a wall (no house/building walls allowed).

Deadline: 48 hours from this post.

SASL 2 Rules (click)

Additonal rules: None.

---

Good luck!

Gof's entry - YouTube

Rok's entry - YouTube

Jag är med i en stunttävling i SA. Jag leder med 1-0 i röster so far. :)

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...