Jump to content

Spelfilmer


n00dles
 Share

Recommended Posts

Har lagt upp en ny BF2-film som heter ''Battlefield 2 Sniper'' Vet att den kan vara dålig och så, men men, här kommer den. Vet också att det var nog ett dåligt musikval (Mixa lite rock med techno). Lagget orsakades av servern, min dåliga data och Fraps (pingen var runt 15-20). Struntar i vilka kommentarer ni ger, men får hoppas att dom är positiva :D

Laggigt så det förmår... Och rörigt.

Men du är en asbra sniper. Själv kör jag aldrig men snipergevär i spel nästan. För svårt att träffa folk när de springer runt och bunnyhoppar :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Laggigt så det förmår... Och rörigt.

Men du är en asbra sniper. Själv kör jag aldrig men snipergevär i spel nästan. För svårt att träffa folk när de springer runt och bunnyhoppar :lol:

Nja, det tar ju lite tid att komma igång, men sen är man ruggigt bra, när man väl lärt sig lite om hur man ska träffa tex bunnyjumpers och så.

Redigerad av pillipossa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis samma attityd alla noobs har tills dom tränat i sniper och faktiskt inser hur bra dom är.

Filmen: det är ju knappast servern som laggar sådär?

Det blir ett sånt fruktansvärt bra tempo i spelet när alla ligger i på sitt eget "supahcampaställeh", tycker inte du också det? >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är bara för att dom är mycket mer skillade än dig som du grinar så mycket.

Det är väl ändå jag som är den skillade av oss. Att du ligger på ett och samma ställe och knäpper förbipasserande tycker inte jag är speciellt skillat. Den som är den bästa spelaren kan röra sig från område till område, skjuta sig fram på vägen och även överleva. Nu säger jag inte att man behöver gå berserker, utan man kan mycket väl spela taktiskt men effektivt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl ändå jag som är den skillade av oss. Att du ligger på ett och samma ställe och knäpper förbipasserande tycker inte jag är speciellt skillat. Den som är den bästa spelaren kan röra sig från område till område, skjuta sig fram på vägen och även överleva. Nu säger jag inte att man behöver gå berserker, utan man kan mycket väl spela taktiskt men effektivt.

Jaha, jag visste inte att sniper automatiskt gjorde så man inte kunde röra sig...du är tragisk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis samma attityd alla noobs har tills dom tränat i sniper och faktiskt inser hur bra dom är.

Filmen: det är ju knappast servern som laggar sådär?

Krypskyttar är de värsta mördarna som finns. Nu snackar jag inte bara BF2 utan i verkligheten också. Personerna dom skjuter hinner inte märka dom innan dom ligger där i en blodpöl och förblöder. De är verkligen de värsta sortens svin som finns på denna planet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Krypskyttar är de värsta mördarna som finns. Nu snackar jag inte bara BF2 utan i verkligheten också. Personerna dom skjuter hinner inte märka dom innan dom ligger där i en blodpöl och förblöder. De är verkligen de värsta sortens svin som finns på denna planet.

You're so damn right! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Krypskyttar är de värsta mördarna som finns. Nu snackar jag inte bara BF2 utan i verkligheten också. Personerna dom skjuter hinner inte märka dom innan dom ligger där i en blodpöl och förblöder. De är verkligen de värsta sortens svin som finns på denna planet.

Jaha, och sen när menade jag verkligheten? jag bryr mig inte om det i verkligheten eftersom han spelade Battlefield 2.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du tycker det är smart att skjuta människor? :)

Nej, men jag tycker att dom är jävligt smarta på sättet som dom utför det, om man var tvungen att skjuta en människa, så är det ett smart sätt.. Men jag har inte sagt att jag tycker det är smart att skjuta människor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...