Jump to content

Spelfilmer


n00dles
 Share

Recommended Posts

Förlåt att jag drar upp den här tråden man jag måste bara få visa min äkta n00b-film jag gjorde för nån månad sen, har 3 till men dom går inte att ladda upp :'(

FILM

*EDIT*

Hittade en till film, helt underbar, från BF-modden Forgotten Hopes, musiken la jag bara till för stämningens skull :wub:

HAER

Redigerad av Valle-Ball
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
Postar min film här da.

F1

Här är när jag tar Pole position spel Formula One 2006 med denna mod 2007.

Kommer fixa till sjävla racet när jag kör det ochså. Om nån vill se sjävla racet så säg till mig så fixar jag det.

Ingen vill ladda ner filmer(okej,när det är andra filmer,som har både stream och kvalitets nerladdning),ladda upp den på youtube istället?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan inte göra fler Postal filmer. Kan heller inte installera dem på denna nya, bajsdator. Går det att installer blir det något skit med spelet. Det enda som faktiskt är installerat är Driver. Om jag kunde hitta någon program UTAN watermarks kunde jag spela in. :o

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är en film jag och en kompis gjorde för ett bra tag sen. Inte världens bästa film, men det går att se på :)

Min coola CS film

Glömde bort att fixa eftertext.

Fick t o m med en liten TK också :). På Source kör du mot bots eller är dom bara allmänt dåliga. En rolig grej var också att du siktar in en gubbe och skjuter han inte förens "You have spotted an enemy" texten kommer upp. Men jag ska väl inte klaga för mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nog den sämsta jävla film jag sett, du är sämst.. public frags ftl

Håller med..

Borde ta bort moddsen etc.

Fick t o m med en liten TK också :ermm:. På Source kör du mot bots eller är dom bara allmänt dåliga. En rolig grej var också att du siktar in en gubbe och skjuter han inte förens "You have spotted an enemy" texten kommer upp. Men jag ska väl inte klaga för mycket.

It's bot eller så äre dem sämsta spelarna.

Typ ..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Är förkyld och hade lite och göra så jag fick idén att skapa en Driv3r Introduktion. Ni känner säkert igen första scenen lite. Vad tycks? :D

Driv3r Introduction

EDIT: Är den typ kolsvart för alla I början I parkeringshuset? Jag ser nästan inget alls. Det gör jag på orginal filen. Värkar som att det blir mörkare på youtube. :rolleyes:

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...